مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

سومین مروارید

1390/2/18 9:20
نویسنده : مامان
817 بازدید
اشتراک گذاری

سومین مروارید مهراد کوچولو یه هفته ای میشه دراومده ...اما نمی دونم چرا اشتهای گل پسرم خوب نمیشه

 

براش قطره آهن ویتانه که روی داره و برای اشتها خوبه رو هم گرفتم(قبلا دکترش تجویز کرده بود) اما فایده ای نداشت.

دلم براش می سوزه که فقط می تونه سوپ بخوره .آخه هنوز خیلی کوچیکه....اما دلش غذاهای خوشمزه میخواد

من واقعا مستاصل شدم و نمی دونم چی براش درست کنم.ناراحت

کاش این طفلی هم زودتر بزرگ بشه و بتونم انوااااااااااااع غذاهای خوشمزهنیشخندبرای مهراد جیگر درست کنم و پسرم لذت ببره از خوردنش.

پ.ن : دندون چهارم پسری هم روز 90/2/14 بالاخره از زیر پوست زد بیرون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرنده خانوم
6 اردیبهشت 90 22:24
الهیییییییییییییییییییی
مبارکهههههههههههههههههههه
ایشالا که از دندونات خوب مواظبت کنی خاله

بووووووووووووووووووووووووووووس


سلام خاله پرنده

مرصی .....خیلی مهربونی که به ما سرمیزنی عزیزم

مهراد هم می بوستت

من نتونستم عکس بزارم .....چون بلد نبودم

هر وقت بلد شدم واست میزارم خالهههههههه
پرنده خانوم
9 اردیبهشت 90 1:26
قربون بوست برم خاله
ای جاااااان که هر وقت میام وبلاگت و این عکس خوشملتو میبینم دلم میخواد اون لپاتو گاز بگیرم و درسته قورتت بدمبس که خواستنی هست
باش خاله جون، هر وقت بلد شدی بذار
من بیصبرا منتظر دیدن مرواردات هستم
اینم یه شاخه گل واسه مامانی زحمتکش
خاله قدر مامان مهربونتو بدونیا
حسابی مواظبش باش


مرصی پرنده خانومی که به ما سرمیزنی

خیلی مهربونی.ممنون بابت گل

من همه زندگیم رو وقف مهراد کردم و امیدوارم که وقتی بزرگ بشه قدر همه اینها رو بدونه و پسر خوبی واسه پدر و مادرش باشه