مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

اولین مروارید

1390/2/6 8:42
نویسنده : مامان
283 بازدید
اشتراک گذاری

مهراد توی هفت ماه بود و هنوز خبری از دندون نبود........هر جا می رفتیم همه سراغ دندونای مهراد رو می گرفتن.

همش می گفتن:دندون درنیاورد؟...........یا ..........چهار دست و پا نمیره؟..................غلط نمی زنه؟........و هزارتا سوال دیگه و مقایشه که فلانی تو این سن که بود ال می کرد و بل می کرد.........منم کلی حرص می خوردم و می گفتم سربچه هاتون تلافی می کنم...............هنوزم قراره تلافی کنم.

هفته آخر هشت ماهگی بود که مهراد خیلی بی اشتها شد.دیگه غذا نمی خورد.روز آخری که شکمش هم شل شد و حتی شیر هم نخورد..............اما فرداش دیدم که یه دندون کوچولو درآورده .از خوشحالی به هوا می پریدم.قاشق آوردم و با پشتش زدم به دندونش تا صداش رو بشنوم و مطمئن بشم که دندونش دراومده.

چند روز بعد اون یکی دندونش هم دراومد و من خوشحال شدم که دیگه همه جا سرم رو بالا میگیرم و در مقابل حرف دیگران می گم که پسرم دندون درآورده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرنده خانوم
5 اردیبهشت 90 17:53
سلام خالهههههههه
قربون اون دندونت برم من
مبارکههههههههههههههههههه
اما به این مامانیت بگو اینطوری نمیشه ها!!!باید یه عکسی چیزی برامون بذاره ازت با اون مروارید سفید و نازت

بوووووووس برای مهراد کوشولو و مامان گلش


باشه دوست جونم

میرم بگردم ببینم عکس از دندونای پسری پیدا می کنم برات بزارم
بوس