مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

پنج سالگی مینا جونم

1397/2/19 12:06
نویسنده : مامان
314 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای عمر ما و کودکیه بچه هامون به سرعت میگذره. چقدر دلم برای نوشتن از بچه هام تنگ شده بود. یه روزی در گذشته های دور خسته شدم و رفتم. اما امروز دلم خواست از زیبایی و شیرینیه روزهایی که میگذرونم بنویسم.

مینای من چند روز دیگه یعنی دقیقا بیست و چهارم اردیبهشت ماه پنج ساله میشه. هفته ی دیگه سرم خیلی شلوغه و نزدیک ماه مبارک رمضان هم هست و فک کردم شاید فرصت نکنم برای دخترکم تولد بگیرم. اینه که توی همین هفته تولدش را گرفتم.

مینای من عاشقه بن تنه و ازم خواست که کیک تولدش بن تن باشه و هدیش هم کیف بن تن. منم براش همینا رو سفارش دادم و یه تولد عالی توی مهد کودک براش گرفتم.

این روزها عالیییییییییییی میگذره ...پر از هیجان و اتفاقای خوب..خدایا شکرتتتتتتتتتت

مهراد کلاسه دوم دبستان شاهد میره و حسابیییییییییی باهوشه..مثل آبه خوردن و با سرعت مسائل ریاضی را حل میکنه و من لذت میبرم

دیشب هم رفتیم مراسم جشن تقدیر از معلمان مدرسش که خیلی هم خوش گذشت. توی جشن بچه ها را بردن روی سن که شعر بخونن و مینا هم رفت. وقتی به مینا رسید با اعتماد بنفس کامل بلندگو را گرفت و یه شعر در مورد کتاب خوند . خیلی عالی بود همه براش دست زدن. اما مهراد چیزی نخوند و گفت بلد نیستم. قرار شد به بچه هایی که شعر خوندن یه جایزه بدن. یه عکسه دسته جمعی هم گرفتن

 

مهراد و مینا- عید 96- بندرعباس

پسندها (3)

نظرات (3)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
19 اردیبهشت 97 12:50
انشالله هميشه ب خووووشي و سلامتيييييي خوشحال ميشيم ب بوي بهشت ما هم تشريف بيارييد 😍😍😍😊😊😊☘️☘️☘️🌸🌸❤️❤️❤️❤️❤️ منتظريمممممم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
19 اردیبهشت 97 13:54
چقدر خوب کاری کردید که دوباره شروع کردید به نوشتن.
مامان
پاسخ
ممنونم. محبت
گلنسا
24 اردیبهشت 97 20:47
ای جاااااااان من این فندق ها رو ببین چه بزرگ شدن ماشالله چه آقا شده گل پسر چه خانم شده دخملی  عزیزممممممممحبتمحبت میترای گلمممممم چقدر خوشحالم میبینمتون دوباره چقدر خوبه که هنوز اینجا مینوسی بغل همیشه بخندی و مهراد و مینا زیر سایه شما و پدرشون قد بکشن و مایه سرافرازیتون بشن   
مامان
پاسخ
ممنون گل نسا جونم ...ممنون سر زدی