مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

اولین روزه

1397/3/1 13:12
نویسنده : مامان
348 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان امسال در حالی شروع شده که هوا خیلی عالیه و خدای مهربون رو شاکرم بابت حسه خوب نزدیکی به خودش در این ماه مبارک

یه شب مهراد به باباش گفته بود سحر حتما بیدارم کنید. باباش هم سحر بیدارش کرد. مهراد اومد سر سفره با چشمای خواب آلود نشست و مات و مبهوت به کتاب فارسیش نگاه میکرد. گفت باید شعر درختکاری را حفظ کنیم. یکم با هم خوندیم. بعد بهش گفتم غذا میخوری که گفت آره. براش غذا کشیدم . اذان که گفت رفت وضو گرفت و گفت بابا صبر کن میخوام باهات نماز بخونم .

از پشت سر نگاهش میکردم و از خدا خواستم پسرم عاقبت بخیر بشه و در راه درست قدم برداره.

صبح بیدارش کردم بره مدرسه . گفتم چیزی میخوری برات بیارم. گفت من روزم. تعجب کردم اصلا انتظار اینو نداشتم. بهش گفتم پس مامان جون هر وقت گرسنت شد بخور چون به شما اصا روزه واجب نیست.

ته دلم خیلی لذت بردم از این کارش و خدا رو شکر کردم.

پسندها (6)

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
1 خرداد 97 16:20
ان شالله عاقبت بخیریش رو ببینید....طاعاتتون قبول حقمحبت​​​​​
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم. انشاللهمحبت
مامان صدرامامان صدرا
1 خرداد 97 22:16
عزززیزززز دلم ماشالله خدا قبول کنه 🌷😙
مامان
پاسخ
ممنون مامان صدرامحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
9 تیر 97 12:37
ای جااانم آفرین بهت قبول باشهههه راستی خوشحال میشیم حضور گرمتونو توی وبمون ببینیم ما وبتونو دنبال کردیم اگه میشه دنبالمون کنین ممنون