مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

عروسكم دوسالگيت مبارك

1394/2/24 7:39
نویسنده : مامان
544 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل و دوست داشتني من .........دو سالگيت مبارك

دوساله كه اومدي تو زندگيم و من به داشتنت افتخار مي كنم ..از همون اوايل تولدت كه با گرفتن انگشت من توي دستاي كوچولوت ميخوابيدي تا حالا كه دست مي اندازي گردنم و توي آغوشم آروم مي گيري ، هميشه بهم آرامش دادي و من ازت ممنونم.

قربون دل مهربونت برم ايشالله هميشه همينطوري آروم و زيبا بموني عزيزم

ميناي نازنينم در دو سالگي خيلي ماشالله فهميده شدي و بسياري از كارهات رو خودت انجام ميدي. اصرار داري كه لباسهات و كفشهات رو خودت بپوشي و نميزاري كمكت كنيم

همچنان گوشي مامانو خيلي دوست داري و به راحتي فايلهاي دوست داشتنيت رو پيدا مي كني و گوش ميدي ....حتي بازي هاي كامپيوتري رو هم خيلي خوب انجام ميدي كه اين نشونه ي هوش خوبته عزيزم

تا داداشي با بابا ميخواد بره بيرون تو هم ميدويي و لباسات رو مياري و مي گي د‌َ دَ ..اونوقته كه بابا دلش نمياد و تو رو هم با خودش ميبره يا كلا نميره.........وقتي ميخوايم بريم بيرون هم تو اول از همه دم دري و كفشاتو ميپوشي و همش مي گي مامان مامان بابا بابا كه يعني بيايد بريم بيرون

حرف زدنت هنوز در حد كلماته و توي گفتن كلمات داري پيشرفت مي كني ولي هنوز خبري از حرف زدن نيست

قرقره كردن آب نمك رو خوب ياد گرفتي و دوست داري تا يكي ميره سراغ آب نمك تو هم ميري و مي گي قر قر و تا اينكارو انجام ندي ول كن قضيه نيستي

بيشتر كارهات رو بايد خودت انجام بدي و اجازه نميدي كسي كمكت كنه مگر اينكه حواست پرت باشه.

سفره كه پهن ميشه مياي و ميشيني حتي اگه سير باشي و خودتو سرگرم مي كني و من اين اخلاقتو خيلي دوست دارم.

دستت اگه يه كوچولو جايي بخوره كه اذيت بشي مياي و همش ميخواي بوسش كنم و اين كارو خيلي دوست داري..با يه حالتي مصنوعي خودتو لوس مي كني.........گاهي من خندم ميگيره .تو هم ميخندي اي كلك

دوچرخه سواري رو بلدي و وقتي تو پاركينگ دوچرخه رو مي بيني ديگه حسابي سر و صدا مي كني كه بايد سوار بشم ........شبها كه ميايم خونه مجبورم بغلت كنم و يه جوري حواستو پرت كنم كه راضي بشي بريم بالا .........تازه بازم وسط راه يادت مياد و ميزني زير گريه

تو خيابون هم كه ديگه بايد خودت مستقل راه بري و اصلا دوست نداري من دستتو بگيرم ...به هر مغازه اي كه دوست داري بايد سر بزني و خوش بگذروني بدون مزاحمت من

خدانكنه يه جايي من بخوام از ماشين پياده شم و كار داشته باشم كه تو و مهراد زودتر از من از روي سر و كله ي همديگه رد ميشيد و پياده ميشين .........اينقدر ميخندم كه نگووو...............آخه خيلي عجله دارين كه يه وقت عقب نمونيد ...دلمم براتون ميسوزه وقتي اينطور هراسان ميشيد

خلاصه كه ما هم روزگاري داريم با شما دوتا

شبها مراسم جيش و مسواك و خوابوندن شماها پروسه ي نفس گيريه

شير خودمم كه ديگه از اوايل ارديبهشت بهت ندادم و چون كم ميخوردي خيلي راحت جداشدي و منم يه نفسي مي كشم ديگهخندونک

خدايا به خاطر دوتا دسته گل دوست داشتنيم ازت ممنونم

 

..........................................................................................

مامان باران من نميتونم تو وبلاگت نظر بزارم ......ببين مشكل چيه ماادرچشمک

 

پسندها (3)

نظرات (7)

ĸoѕαr
3 خرداد 94 7:48
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
مامان ملینا کیانا
3 خرداد 94 9:09
سلام میتراجون تولد دخمل گلمون مبارک باشه البته ببخشید که دیر اومدم انشالله به قول مامانت همینطور خوب و خانوم بمونی که حتما میمونی ... ماشالله هزار ماشالله خدا واقعا بهت دختر داده میتراجون.... آخه جدیدا دخترا پا تو کفش پسرا کردن و تو شرگری و فضولی دست پسرارو از پشت بستن ولی مینای نازنینمون از همین حالا نشون میده که خانومه... بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
مرسي مريم جون.........ممنون از محبتت
گلنسا
5 خرداد 94 21:41
مینای نازم تولد دو سالگیت مبارک خاله ای ایشالا صدوبیست و دو ساله شی برات سلامتی آرزو میکنم و زندگی پر از نشاط و موفقیت زیر سایه پدر و مادر نازنینت و داداشی هزار تا بووووووووووووس واسه مینای ماه
مامان
پاسخ
مرسي گل نساي عزيزم ممنون از محبتت............ايشالا يه ني ني ناز و مهربون خدا نصيبه خودت بكنه
مریم مامان باران
20 تیر 94 14:36
عزیزم تولدش حسابی مبارک چقدر زود میگذره..........انشالله همیشه سربلند و موفق باشی....مواظب خودت باش.
مامان
پاسخ
مرسي مريم جونم آره واقعا ميبيني چقدر زود ميگذره......پس دست بكار شو بعد چند سال حالشونو ببر
مامان مریم
31 تیر 94 12:08
سلام به مینای عزیزم....تولد دو سالگیت مبارک عزیزم....باورت میشه عزیزم من از دو ماهگیت دیگه ندیدمت....آخه مامانت خیلی با معرفته....خودت که عشقی...کاراتم که آدم و هوایی میکنه قورتت بدیم..
مامان
پاسخ
سلام مريم جووووون اي باباااااااااااا حالا يه بار ما بيمعرفتي كرديم شمام بگوووووووو باور كن اون روز مينا رو بردم دكتر نشد بيام ممنون عزيزم تو لطف داري........ايشالا عروسي مينا جوووون ميبينيش نگران نباش
مامان الی...
2 مرداد 94 18:02
سلام عزیزم خدا فرشته های کوچولوتو برات حفظ کنه امروز تولد گل پسر ما علی آقاست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان الی...
3 مرداد 94 17:37
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید