مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

ورود به دوازده ماهگی

1390/2/27 10:53
نویسنده : مامان
344 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز وارد دوازدهمین ماه زندگیش میشه

دیشب با بابایی دوتایی حسابی موهاش رو کوتاه کردیم و بعدش هم بابایی بردش حمام

خلاصه که حسابیییییییی شبیه پسرها شد دیگه    

عکس های مهمونی خونه مادربزرگ :

اینجا حاضر شدیم و داشتیم می رفتیم خونه مادربزرگ که گفتیم یه عکس از پسر خوشتیپمون بگیریم:

 

(اینجا هنوز موهاش بلنده هااااااااا..........پسرم دستش رو زده به کمرش میگه من دارم بزرگ میشم دیگه)

 

توی این عکس از راست به چپ: دخترخاله کیمیا، پسرخاله شایان، مهراد .......پسرخاله مهرشادم توی عکس بود ولی چون به حرفم گوش نداد و ژست درستی نگرفت نتونستم عکسش رو بزارم)

 

 

یه روز من بعد از عمری اومدم خودم رو تحویل بگیرم یه پرتقال واسه خودم پوست گرفتم تا نشستم بخورم مهراد بدو بدو اومد و از دستم گرفت و ملچ و ملوچ شروع کرد به خوردن اینم عکسش:

خاله پرنده بالاخره تونستم دندوناش رو واست توی عکس شکار کنم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دوست
27 اردیبهشت 90 13:45
ای جووووون تولدش مباررررک.
به شمام تبریک میگم مامان مهراااد
از طرف من به باباشم تبریک بگین. چون همیشه بابا ها فراموش میشن


مرصی تولدش نیست که هنوز

ماهگردشه
آخر ماه ایشالله
امیدوارم اون موقع بتونید شیرینی تولدش رو بخورید
باشه به باباشم میگم
خاله آزاده
27 اردیبهشت 90 17:08
ما جيگرشو ميخوريم. چه با موي كوتاه چه با موي بلند



قربونت خاله آزاده

کم پیدایی؟!!!!!!!
bahar
27 اردیبهشت 90 20:14
vaaaaaaaay elahi fadash besham maaaan che jigar porteghal mikhori aziizaaaam delam barat ye mulekul shode mehradiiiiii biya khunamun bebinam che shekli shodiiiiii buuus buuus


مرصی خاله بهاره

دل مهرادم واست یه مولکول شده
دیشب میخواستیم بیایم نشد
خوب شما بیاید دیگه
بوس بوس هزار تا بوس از طرف مهراد
پرنده خانوم
27 اردیبهشت 90 23:37
تولد تولد تولدت مبارک
عسیسممممممممم
ایشالا که 120 ساله بشی
ایشالا که پسر خوبی واسه مامانی و بابایی باشی و همیشه قدرشونو بدونی
الهیییییییییییییییییی
اینقدر دلم میخواست میبوسیدمتتتتتتتت
اکشال نداره به مامان میترا میگم یه دونه بوس سفارشی از طرف خاله پرنده روی لپای تپلت بکاره
میترا خانومی امیدوارم هر سال این روز رو کنار همسر و پسر نازت، سالم و خوشحال جشن بگیرید
هوارتا میبوسمت

ای جاااااااااااااااان قربون اون مرواریدا برممممم
چقدر ناز و خرگوش شده
دستت درد نکنه میترا جونم
حسابی بچلونش از طرفم

سلاااااااااااااااممممممم
پرنده جونم
مرصی عزیزم
ممنون امیدوارم تو هم همیشه همیشه خوشبخت و سرزنده باشی
آره از دیروز چند نفری اشتباه کردن
منم دارم فکر می کنم که عنوان مطلب غلط اندازه

خاله مهرادی دوتا دندونم بالا داره .پنجمی هم همین روزا دیگه درمیاد
بوس بوس
پرنده خانوم
27 اردیبهشت 90 23:40
ای وااااااااااااااای
اشتباه شد
میبینی آلزایمر گرفتم میترا خانومی
نوشتی ورود به 12 ماهگی، منم با خودم میگم آره دیگه الان خرداده!!!!!!!!!!!
ببخشید
عذر میخوام
ورود به 12 ماهگی رو تبریک میگم


اکشال نداره خانومی

الان مهراد یازده ماهه شد و تازه وارد دوازدهمین ماه زندگیش شده
ایشالله تولدش یه ماه دیگه
دوست
31 اردیبهشت 90 11:48
سلام مامان مهراد
اول از همه این آقا خوشگله رو از طرف من حسابی ببوسینش.
لطفا قالب وبلاگ رو توی نرم افزار Notepad کامپیوترتون کپی کنید. بعد بگردین دنبال متن
http://www.pic.iran-forum.ir/images/8yv9yvrll62i3c8lhngp.jpg
احتمالا تو خط هفدهم یا همون ورا باشه. اون رو پاک کنید و عبارت
http://www.pic.iran-forum.ir/images/mwoq5r14xf0eiot5hmu.jpg
رو به جاش بنویسید. بعد دوباره کل قالب رو کپی کنید در بخش قالب وبلاگتون.
این یک عکس جدیده که کیفیتش از قبلی بهتره.


ممنون دوست عزیز

چشم ..ما هم با این عکس های آبکی حسابی شما رو خسته کردیم

چشم من که همش لپای مهراد تو دهنمه یه بارم به خاطر شما می بوسمش
مریم
31 اردیبهشت 90 15:21
سلااااااااااااااااام
ایشالا 27 روز دیگه کیک تولدشو بخوریم
خیلی خیلی پسلت ملوس شده
اینجا لازمه که ازشما مادر محترم گله کنم که چرا نمیاین خونه ما؟
بابا ماکه همین یه ........... بیشتر نداریم
نکنه زبونم لال شلوارش دوتا شده
خلاصه که میبوسمش
به امید دیدار


سلام مادرخانوم محترم
عزیزم مگه تلیفون رو ازت گرفتن ........توی اینترنت ازم گله می کنی
پاک آبروممممممم رو بردی خواهررررررر
نه بابا پسر من از اونایی نیست که شلوارش دوتا بشه خیالت راحتتت
ممنون که سر زدی به مااااااااا
دوست
1 خرداد 90 10:05
سلام
خواهش میکنم عکس های شما آبکی نیست که. موقع آپلود از کیفیتش کم می شد.
برای مهراد گوگولییی


ممنون بابت همه وقتی که واسه مهراد گذاشتید
مریم
1 خرداد 90 14:01
سلام
وای ببخشید نمیخواستم اینجوری بشه
میخواستم پسرم بعدن خودش ببینه که چقده مامان به توان 2 خوووووووووبی داره.
که اینقده دلتنگشهههههههههههههه
بااااااااااااااااااااای

مریم جون هیچ اشکالی نداره

شوخی کردم ............با هم بخندیم

چشم حتما تو فکرش هستیم