مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

مهر نماز

1390/2/22 11:16
نویسنده : مامان
648 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی مهراد چهار دست و پا میره دیگه من نتونستم یه نمازی بخونم که توش دنبال مهر نگردم.فرشته

تا مهراد می بینه چادر پوشیدم و میخوام نماز بخونم سریع خودش رو میرسونه و من هرچندتا مهری که بزارم جلوم، مهراد همه رو برای خودش بر میداره و کلی کیف می کنهماچقلب

وقتی می خوام برم به سجده به زحمت یکی از مهرها رو ازش می گیرم و تا سرم رو میزارم به سجده با دستش محکم سرم رو هل میده که مهر رو ببینه و بردارهنیشخند

خلاصه که مکافاتی داریم ...........آخرای نماز که میشه دیگه کارمون به جنگ و دعوا میکشه

از من بکش ...از مهراد بکش که بلکه یه مهری گیر بیارم و سجده برمنگران

دیشب که داشتم نماز می خوندم بچم یکی از مهرهای بزرگ رو برداشت و بلند کرد که به من بده..اما چون دستهای کوچولوش توان نداشتن مهر محکم به زمین خورد و مهراد هم به دنبال مهر نقش زمین شدهیپنوتیزمآخ

اما فکر می کنید چیکار کرد یه کوچولو گریه کرد بعد دید جاش راحته ...همون جا روی زمین ولو شد مثل همیشهخنده اینقده این پسر من راحت طلبه که نگو

 

راستی یادم رفت دیروز یه کار جدیدم کرد: اومد بشینه .....راست نشست روی یدونه شکلات

بعد برگشت به من نگاه کرد و به ب.ا.س.ن.ش اشاره کرد و لباش رو غنچه کرد و گفت اوفف

الهی بگردم...............دیشب مثل آدم بزرگا شده بود و خیلی می فهمیدمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاسان
22 اردیبهشت 90 11:18
وبلاگ خوبی درست کردی امیدوارم همیشه درکنارفرزند گلت شاد و موفق باشی(◠‿◠)

به ما هم سر بزن امیدوارم به دردت بخوره

http://ehsan418.mihanblog.com


مرصی ممنونم
چشم حتما سر میزنم
مامان آدرينا
22 اردیبهشت 90 11:21
واي چه پسره نازي داري به وبلاگ من سر بزن


سلام مامان آدرینا جون
مرصی
چشم حتما سر میزنم
ولی ادرس ندادی هاااااااااا





مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 13:37
ای جونم


مرصی مامان ماهان که به ما سرزدی
دوست
24 اردیبهشت 90 9:38
سلام مامان مهرادجون. امیدوارم خوب باشید. وقتی مطلباتون رو میخونم کلی سر حال میام.
یه دوستی بم گفته بود براتون قالب طراحی کنم. حقیقتش من زیاد کار کودکانه نکردم. یعنی هیچی طرح کودکانه نزدم. از طرف دیگه وقتی عکس ها رو آپلود کردم خیلی از کیفیتش کاسته شد. سعی خودم رو کردم دوتا قالب طراحی کردم. حقیقت به دل خودم نیست. زیاد قشنگ نشده
دیگه امیدوارم خوشتون بیاد.
یه فایل rar هستش که دوتا فایل متن توشه. هر کدوم رو خواستید کپی کنید تو بخش ویرایش قالب.
کوچولوتون رو از طرف من ببوسید.


ممنون دوست عزیز
بابت پاک شدن پست متاسفم.....
راستی فکر کنم پیامتون نسفه رسیده برام
من فایلی ندیدم
ممنون که به ما سر زدید
بازم از این کارا بکنید
مهرادم سلام می رسونه
فنچ
24 اردیبهشت 90 11:57
الهیییییییییییی چقده شیرینه این پسل قند عسل
میترا جون خوشحالم که عملش خوب بود و مهراد جون سرحاله عزیزم. خدا رو شکر

فنچی جونم
مرصی خانومی.لطف داری
آره خدا رو شکر که سلامتی رو به پسرم برگردوند

مریم مامان باران
24 اردیبهشت 90 12:14
آی گفتی بارانم دایم داره زیر دست و پای من وول میخوره نمیاره نماز بخونم به خدا یه نماز س دل استراحت به دلم مونده...
تازه پریروز دیدم باران خوابه ولی من شرطی شدم مهر دستم بود داشتم نماز میخوندم کلی به خودم خندیدم.......
ببوس این تپل بانمکو....


آرههههههه
راست میگی ..ولی من اگه دستم بگیرم هم مهراد ردشو داره و همش میخواد یورش بیاره و بگیردش
بعضی وقتها هم زیرلبی یه نیشخندی میزنه که یعنی من فهمیدم که مهر تو دستت هاااا .گول نمیخورم
باران گلم رو ببوش
دوست
24 اردیبهشت 90 12:55
سلام مامان مهراد گوگولی
خواهش می کنم اصلا ناراحت نشدم.
آدرس فایل اینه
http://up.iranblog.com/images/f6nw7w7lx4lom3xpco2y.rar
ولی قشنگ در نیومده. اگه خوشتون اومد بزارین رو وبلاگتون


ممنون......حتما می بینمش
زحمت کشیدین.....شکسته نفسی می فرمائید
واااااااااایییییییی مرصی
رفتم دیدمشون خیلی نازن
یکیشو گذاشتم رو وبلاگ
خیلی خیلی ممنون


دوست
24 اردیبهشت 90 13:10
سلام خاله جان
اینم یه وبلاگ پر از شکلک واسه استفاده تو متناتون
http://sheklak.niniweblog.com
موفق باشین
واسه مهرااد





مرصی دوست عزیز
خیلی خیلی تشکر می کنم
دنبال همچین چیزایی بودم


مامان بیتا
25 اردیبهشت 90 9:23
بیتا هم مهرهای منو برمیداره گاهی هم میشینه توی سجاده و من باید قبل از رسجده یه سری وزنه برداری کنم(بیتا رو وردارم بذارم اونطرف).
جریان شکلات هم خیلی جالب بود.

ای جان
این بچه ها با همه شیطونیشون خیلی شیرین و جذابن
بیتا رو ببوس
آزاده
25 اردیبهشت 90 9:49
پسرت هم مثل خودته! اصلا از شما خانواده همينجوري معنويت ميباره


بلهههههههههه دیگه
تا کور شود هر آنکه نتوان دید.
آزاده پدرتو در میارم
تیکه میندازی
مامان ثنا
26 اردیبهشت 90 9:05
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه این پسر گلمون
اگه میشه لینکم کن. منم لینکیدم

سلامت باشی مامان ثنا جون
چشم لینکت کردم
دوست
26 اردیبهشت 90 11:49
سلام مامان مهراد گوگولي
خوب هستين؟ کوچولوي تپلتون خوبه؟
حقيقتش واسهي گذاشتن آهنگ تو وبلاگ يه راه ساده هستش. ساز و کارش تقريبا مثل آهنگ هاي پيشواز ايرانسل هستش. يعني زياد شما حق انتخاب ندارين.
حالا مثلا شما يه آهنگ رو دوست دارين به اسم الف از محسن چاوشي.
بريد توي گوگل سرچ کنين
کد آهنگ الف از محسن چاوشي براي وبلاگ
بعد توي سايت هايي که پيدا ميکنه با اسم اين آهنگ يک کد برنامه نويسي هستش. اون رو کپي کنين. بريد تو بخش تنضيمات وبلاگ يه قسمتي داره به اسم اسکريپت هاي اختصاصي. اون کد رو اونجا پيست کنيد.
به عنوان مثال اين آدرس ها کد چندتا آهنگ هستش. برید تو آدرس سایت های زیر کد رو از اونجا بردارید
http://pichak.net/music/2/bikalam/24

http://pichak.net/music/2/bikalam/30

http://pichak.net/music/2/bikalam/45

http://pichak.net/music/2/bikalam/47


سلام
ممنون.اگه فرصت کنم حتما میرم دنبالش تا یه آهنگ خوکشل واسه وبلاگ مهراد بزارم
خیلی لطف کردید.مهراد دستبوسه