مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

ماجراهای مهراد گوگولی

1390/3/1 12:08
نویسنده : مامان
354 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اول خرداده و من ناخودآگاه به گذشته سفر کردم

یادمه دلم میخواست خرداد از تقویم سال 1389 حذف بشه و بعد از اردیبهشت فورا تیر بیاد.

یادش بخیر با گذشت هر روز ضربان قلب من بیشتر میشد و همه وجودم پر بود از ترس و دلهره اینکه خردادماه چطور خواهد گذشت.....

 

اما حالا دل تو دلم نیست که به خرداد رسیدم......... چون عزیزانم در خرداد به دنیا اومدن .....هم مهراد و هم باباش     که حالا دیگه یه روزم نمی تونم بدون اونها زندگی کنم

مهراد این روزها دلش میخواد مستقل باشه و خودش بخوره.........وقتی خوراکیهای انگشتی مثل سیب زمینی یا موز یا هر چیزی رو که بشه خودش برداره و بخوره جلوش میذارم ......لم میده جلوی تلویزیون و با یه ملچ و ملوچی شروع به خوردن می کنه که بیا و ببین گاهی هم که موزها رو نمیخوره و میریزه بیرون من یواشکی تیکه تیکه می چپونم زیر لپش .اونم دیگه نمی تونه بریزه بیرون و قورتش میده

هر وقت ما آب بخوریم باید حتما به اون هم با لیوان آب بدیم وگرنه گریه می کنه...تازه بعدش هم باید دوتا دستش رو بکنه توی لیوان و با آب بازی کنه ........... البته اگه جا میشد حتما خودش هم میخواست بره توی لیوان

 

دیگه از عادات گل پسرم اینه که وقتی میریم بیرون باید شیشه ماشین رو بکشیم پایین تا پسرم دو دستی لبه پنجره رو بچسبه و بیرون رو تماشا کنه.............گاهی بیرون باد میاد و نمیزاره راحت ببینه یا خودش اینقده خوابش میاد که ولو میشه  ولی مگه ول می کنه پنجره رو ..........همچین دودستی می چسبه انگار میخواد فرار کنه

مسواک زدن رو که دیگه نگو..............تا مسواک رو می بینه دیگه میخوادش............دیشب بابایی مهراد رو زد زیر بغلش و گفت ما می ریم مسواک بزنیم ..............منو بگی مردم از خنده ....بیچاره بابایی دیگه تسلیم شده

اینم بگم که مهراد دیشب دهن باباش رو سرویس کرد ............مثل یه سریش واقعی بهش چسیبیده بود و نمی ذاشت حتی یه نفس بدون اون بکشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دوست
1 خرداد 90 12:45
هههههه خیلی جوجو شیرینی دارین. هروقت شیطونی هاش رو میخونم کلی کیف میکنم.
واسه شیطون خان





آرههههههه
بچه ها خیلی شیرینن

ایشالله خدا یه شیرین تر قند عسلش رو به خودتون میده
دوست
1 خرداد 90 12:53
راستی حالا که موهاشو کوتاه کردین هم ازش عکس بزارین تا ببینیم چه شکلی شده این آقا خوشگله


سلام

می بینم که پایه ی وبلاگ مهراد هستید هااااااا

چه دوست خوبی داره مهراد

می ترسم شما هم مثل بعضی هااااااااا دلتون واسه اون مهراد(مو بلند) تنگ بشه


دوست
1 خرداد 90 13:37
هههههه آره بم گفته. میگه دیگه نمیشه بهش بگیم آبجی مهراد. ههههه
آقا خوشگله ی شما هرتور موهاش باشه خوشگله خوردنیه


مرصی ........لطف دارید
پرنده خانوم
1 خرداد 90 16:38
پس چه ماه عزیزیه این خرداد!
پشاپیش تبریک میگم و امیدوارم خدا هردوشونو سالم و شاد برای میترای عزیزم حفظ کنه

ای جااااااااااااان
چه پسر مستقلی
جیگر منه دیگه


با کامنت بالایی هم بسیار تا بسیار موافقم!
ما عکس میخوایم یالااااااااااا

بوس برای میترا خانومی گلم و مهراد عسلی


سلااااااااااام

پرنده جونم خوش اومدی .......مرصی که به یاد مایی و بهمون سر میزنی......چشم عکس هم میزارم

راستی روزت مبارک


khale bahar
1 خرداد 90 19:31
vaaaaay koli khandidaaaaam haahahaha az daste in mehrad haaaahaaaa tazeee tazeee manam paye sabetam hahahaha


مگه بعضیییییییییی هاااااااااا باعث بشن که شما افتخار بدید خاله بهاره

فکر کنم مهراد امروز دوباره مهمون شماست

چون من خوششششششششبخخخخخختتتتتتت شیفتم
مامان بیتا
2 خرداد 90 15:17
میترا جون بهت تبریک می گم که مهراد اینقدر با باباش رابطه خوبی داره. چون به تو اجازه میده تا به کارات برسی. بیتا که همش به من چسبیده.


مرصی بهی جون

آره خیلی خوبه...گاهی با باباش میره بیرون و من تند تند کلی از کارهای عقب موندم رو انجام میدم

پسره دیگه باید از الان دنبال باباش باشه

بیتا جون رو ببوس از طرف من
خاله آزاده
2 خرداد 90 15:33



ای خاله آزاده مختصر مفید

خودتو کشتتتیییییی هاااااااااااااااااا
bahar
7 خرداد 90 13:50
salaaam salaaam bah baaa mibinam ke juju khan dust peida kardaaan az dustesh bekaam khan ham benevis


آره خالههههههههه
اولین دوست پسرم بهکام پسر همسایمونه

خیلی خیلی خوشمزه و بانمک و خیلی خیلی خوشگله

میخوام عکسشو بگیرم و بذارم توی وبلاگ

راستی بهاره جونم مبارکهههههههههه هزارتاااااااااااااااا

خیلی خیلی براتون خوشحالم عزیزم.به سلامتی ایشالله

من منتظر دیدن روزهای خوشبختیتون هستم
mami asghar
11 خرداد 90 13:15
vaaaay mochakeraaaam manam montazere in ruzha hastaaaaam


معلومه

تو با صداقت و پاکی تحسین برانگیزت لیاقت خوشبختی رو داری عزیز دلم