مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

مادر

1390/3/3 9:34
نویسنده : مامان
371 بازدید
اشتراک گذاری

مادر تو را چه بنامم که هیچ چیز یارای برابری با تو را ندارد

کوهت ننامم که کوه پایداری و استقامت از تو آموخته

رودت نخوانم که رود صداقت و پاکدامنی تو را به ارمغان برده

آسمانت نخوانم که بسی بلندتر و رفیع تری و آسمان زیر گامهای توست

ماه و خورشیدت ننامم که آن دو نور تو را به عاریت گرفته اند

ستاره ات ندانم که آنان بی شمارند و تو بی همتا

تو را نسترن و یاس و یاسمن نمی دانم که گل نیز عطر و بویش را از تو دارد

آبشاران خروشان از مهر توست و دشت وسعت خویش را از قلبت گرفته

مادر تو را با کدامین شعر و غزل بسرایم که در مقابل نامت شعر و غزل نیز عاجزند

تو خود یک دنیا کلامی و یک عمر واژه ای ...

مادر ای طراوت بهاران و ای هستی بخش زندگانیم

تو را چه بنامم و وصفت چه بخوانم که بیکران آسمانها و دریاها

و هرچه در اوست در پیش نام تو کوچکند و عزیز

و اکنون تو را ای بزرگ، ای بی همتا

با تمام عظمتت در قلب کوچک خود می یابم و یزدان پاک را سپاس می گویم

که این نهال عشق و محبت را به قلب من ارزانی داشت

باشد که به جبران نیکیهایت و به پاس دلواپسیهایت

همواره تو را عزیز بدارم و محترم

و همواره آواز من این باشد که

مادر... دوستت دارم ... دوستت دارم

عمرت مستدام؛ نامت جاودان و روزت مبارک

امسال من هم یک مادرم 

پسرم بدون که تموم خستگیهام، رنج هام و همه زحمات شبانه روزی که برات می کشم فدای یک نگاه توست ..........من عاشقتم 

                                                             

و عاشق در ابراز عشق بی پرواست

می پرستمت و همه زندگیم رو فدای تو می کنم تا رشد کنی و قد بکشی و مرد بشی تا یه روز من سرم رو بزارم روی شونه های مردونت و تموم خستگیهام از تنم بیرون بره........ امیدوارم که همیشه خوشبخت زندگی کنی و غم نبینی عزیز دلم

                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دوست
3 خرداد 90 12:03
سلام به مادر پر احساس و مهربان
این گل از طرف من و همسرم
روزتون مبارک
اینم برای این آقا خوشگله


ممنون دوست عزیز
مرسی بابت گل

مهراد هم تشکر می کنه
مریم
4 خرداد 90 8:23
و چه حس زیبایی است مادری
وقتی هر لحظه همراه با
نگاهی کنجکاو و کودکانه
زندگی را به تماشا نشسته ای
بهت تبریک میگم مامان نمونه


ممنون خیلی زیبا است

به تو هم تبریک میگم .........ایشالله چند ماه دیگه که نی نیت رو بغل کنی همه دنیا دیگه در آغوشته و هیچ چیزی در زندگیت بهتر و بالاتر از بوسیدن و بوئیدن فرزندت نخواهد بود
روت مبارک
دوست
4 خرداد 90 8:24
سلام مامان مهراد جونییی
اینم یه هدیه از طرف من به مناسبت روز مامانی برای مهراد گوگولی خودمون.
چون نمیشد کد رو اینجا بزنم این فایل رو دانلود کنین توی اون توضیح دادم.

http://up.iranblog.com/images/k13dgqy08nzhwbmdae0.rar


واسه آقا تپلههه.
بازم میام. بای


سلام

ممنون........من کاری رو که گفتید انجام دادم

ولی راستشو بخواید نفهمیدم چی شد؟؟؟؟؟؟؟


شاید منظورتون اسمشه که اون بغل ها نوشته شده؟؟

دوست
4 خرداد 90 10:10
بله اون آیکن وبلاگ آقا مهراد که من طراحیش کردم.
ولی خاله جان شما همه متن رو کپی کردید.



سلام
مرصی دوباره فرصت کنم عوضش می کنم
مامان سورنا
4 خرداد 90 12:49
روزت مبارک میترا جون .امیدوارم سایه ات همیشه بالای سر مهراد گوگولی تپل باشه باشه


ممنون.........ایشالله خدا بچه هامون رو برای ما و ما رو برای اونها نگه داره
صنم
5 خرداد 90 12:11
روزت مبارک مامانی

راستی جقدر مهراد کوچولو عکاش قشنگه ادم دوت داره بچلوندش بوسسس


مرصی صنم جون

لطف داری
یکتا رو ببوس
پرنده خانوم
7 خرداد 90 23:14
روزت مبارک خانومی
تاخیر منو ببخش:">
البته توی وبلاگم تبریک گفته بودم ها


مرصی پرنده جونم

خواهش می کنم ......می دونم دیگه عروسیه و هزار تا برنامه و کار

همین که به فکر من و مهرادی خیلی محبت داری عزیزم