مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

مادر

1393/1/31 12:34
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

درپی عشق شدم 
تا درآئينهء او چهرهء مادر بينم 
ديدم او مادر بود 
ديدم او در دل عطر 
ديدم او در تن گل 
ديدم او در دم جانپرور مشکين نسيم 
ديدم او در پرش نبض سحر 
ديدم او در تپش قلب چمن 
ديدم او لحظهء روئيدن باغ 
از دل سبزترين فصل بهار 
لحظهء پر زدن پروانه 
در چمنزار دل انگيزترين زيبايی 
بلکه او در همهء زيبايی 
بلکه او در همهء عالم خوبی, همهء رعنايی 
همه جا پيدا بود 

از وقتي كه مادر شدم هيچ توصيفي براي اسم مادر و كمالاتش منو قانع نمي كنه ، مادري كه همه ي زندگيش رو به پاي بچه هاش ميريزه چطور ميشه توصيف كرد. تار و پود روح مادر را از مهرباني ساخته اند.

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن ، که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است

 

مهراد عزيزم و ميناي عزيزم.......فرزندان دلبندم

تا ابد دوستون دارم و مي تونيد هميشه به من تكيه كنيد ....... همه ي تلاشم رو مي كنم تا براتون يه تكيه گاه ابدي باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

گل نسا
1 اردیبهشت 93 0:31
عزیزممممممممممممم روزت مباااااااااااااااااااااااااارک تنت سلامت، لبت خندون
مامان
پاسخ
ممنون .......روز شما هم مبارك خوشحالم كردي سر زدي
مریم مامان باران
3 اردیبهشت 93 0:36
عزیزم با تاخیر روزت مبارک.......تو بهترین تکیه گاهی براشون خدا سایت رو سرشون حفظ کنه. میبوسمت.
مامان
پاسخ
مرصي مريم جون ........ به خاطر چيزايي كه ميدوني هميشه ترس دارم نكنه نشه ممنون از اين همه لطفت
گل نسا
3 اردیبهشت 93 2:58
میترا جونم نمیدونم مشکل از چی میتونه باشه با برنامه دیگه ای هم امتحانش کردی؟ مثل فایر فاکس موزیلا، اینترنت اکسپلورر، یا گوگل کروم. شاید با تغییر دادن مرورگرت مشکل حل بشه. امیدوارم این مشکل رو حل کنه اگر هم نشد، نگران کامنت گذاشتن نباش دوستم همین که میای پیشم یه دنیا برام ارزش داره دوستم راستی! هروقت میام وبلاگ عکس مهراد و مینا رو میبنم دلم غنج میره. ماشالا چقدر خواستنی و نازن خدا برات حفظشون کنه.
مامان
پاسخ
خيلي محبت داري گل نساي عزيزم من بالاخره با فايرفاكس تونستم نظر بذارم
مامان سورنا
3 اردیبهشت 93 23:28
روزت با تاخیر مبارک مامان مهربون...همیشه بالای سر بچه های نازت باشی....
مامان
پاسخ
ممنون سميه ي عزيزم........مرصي كه منو اينطور خطاب مي كني روز شما هم مبارك
ملینا&کیانا
6 اردیبهشت 93 7:30
جملاتت خیلی قشنگ بود امیدوارم هیچ بچه ای بدون تکیه گاه نمونه
مامان
پاسخ
منم اميدوارم مريم جون ........ بي تكيه گاهي خيلي سخته