مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

مرواريدهاي درشت و محكم

1391/1/15 10:21
نویسنده : مامان
414 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم روز يازده فروردين داشت صاحب دوتا دندون كرسي مي شد اما ما نمي دونستيملبخند

چون مثل سابق از علامت بي اشتهايي كه هميشه منو به سمت دراومدن دندون مي برد شكر خدا خبري نبود

رفته بوديم خارج از شهر كه مهرادم يه هوايي بخوره.......................توي باغها كلي قدم زديم

مهراد عزيزم مي خواست خودش راه بره...........ازش مي پرسيدم مهراد خسته شدي..........مي گفت آره

مي گفتم ميخواي بغلت كنم.......... مي گفت نه

تموم راه رو خودش اومد و برگشت..........وقتي برگشتيم توي خونه تا استراحت كنيم احساس كردم بدنش داغ شده ........... اما به خودم تلقين مي كردم كه چيزيش نيست

مهراد هم خيلي گريه و بيقراري مي كرد...............هيچ جوري نمي شد ساكتش كرد

يه چند ساعتي كه گذاشت ديدم تبش بالا رفته و خيلي بدنش داغه

با عمواينا برگشتيم شهر................... قطره استامينوفن داديم ولي تبش قطع نشد.......دكتر هم برديمش

دو شبانه روز مهراد تب شديد داشت و من و باباش بالاي سرش بيدار بوديم و سعي مي كرديم تبش رو پايين بياريم ولي هيچ طوري پايين نمي اومد........روز سوم تبش قطع شد

و خداوند بعد از اين همه سختي، دوتا مرواريد ديگه به پسرم داد و حالا اون صاحب هيجده تا دندون خوشگله

 

پسرم اينا رو برات مي نويسم كه بعدها بدوني چقدر سخت دندون درآوردي و قدرشون رو بدوني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان یکتا
15 فروردین 91 12:23
الهییییییییی چقدر اذیت شدی خاله.عوضش الان صاحب دوتا مروارید خوشگل شدی.
همیشه سالم باشی عزیزم.


ممنونم .لطف داري به ما عزيزم
سپیده (MiSs PiNk)
16 فروردین 91 1:00
جمله آخر و خیلی دوس داشتم م م م
که گفتی قدر دندوناش رو بدونه
آفرین
واقعا نکته ی مهمی رو اشاره کردی بهش...
بخدا اگر جیغ و داد کرد هم گوش نداده و به مسواک زدن عادتش بده این یکی از بزرگ ترین لطفای پدر و مادر به بچه شونه
بخداااااا


آره دندون ها خيلي مهمن
مهراد فعلا كه مسواك رو خيلي دوست داره و شبها با ما مياد و مسواك ميزنه
اميدوارم هميشه همينطور بمونه
مامان سورنا
16 فروردین 91 10:41
مرواریدای جدید حسابی مبارک باشه.فقط دو تا دیگه مونده و حسابی از سورنا جلو زدی مهراد بی وفا.راستی مریم هم گفت که این دندونا خیلی باران رو اذیت کرده و بیچاره شدن.خدا رو شکر که بیرون اومده و راحت شدید.


راست ميگي سميه جون فقط دوتا مونده؟؟

پس بقيه دندونا چي ميشن ؟ كي درميان؟

اميدوارم سورنا چنين تبي رو هيچ وقت تو زندگيش تجربه نكنه
منا مامان مهراد
16 فروردین 91 11:06
سلام عزيزم.خوبي؟
مهراد بهتره؟
انشاالله كه هميشه شاد باشين.
دفعه پيش كه مهراد تب كرد و نتونستم تبشو پايين بيارم دكتر براش شربت ايبوپروفن داد كه با يكبار خوردن تبش پايين اومد.ميتوني از دكترش بپرسي اگه تاييد كرد امتحانش كن.
البته اميدوارم ديگه از اينجور تبا نياد سراغ گل پسرت عزيزم.


سلام..تو خوبي؟ مهراد نانازي خوبه؟
ديروز تو فكرت بودم .گفتم امروز يه سري بيام وبلاگش ببينم چكار مي كنه

دكتر مهراد اين شربت رو تاييد نكرد و گفت براي بچه ها نبايد استفاده بشه........ممنون
مامان بيتا
16 فروردین 91 12:39
دندوناي جديد مبارك مهراد گلي. چند تاي ديگه بيشتر نمونده تا 24 تاش دربياد.
بيتا هم دو تا شب عيد تب داشت و دو تا دندون درآورد .


مبارك بيتاي خوشگلم باشه

ممنون كه سر زدي
فنچ بانو
16 فروردین 91 14:40
سلام ميترا جونم... ببخشيد كه ناخير دارم... سال نوتون مبارك... اميدوارم سالي سرشار از سلامتي و شادي و موفقيت و بركت در پيش روتون باشه... دندوناي مهراد گلم هم مبارك. خيلي صبور و محكمه ماشالله:×
مامانش
16 فروردین 91 17:56
هوراااااااا! یه مهراد دیگههههه! اجازه می دین لینکتون کنم؟


حتما با كمال ميل
سپیده (MiSs PiNk)
17 فروردین 91 18:01
این واسه میترا جون
اینم واسه مهراد جون


اينم واسه سپيده ي مهربون
محمد آواره
17 فروردین 91 23:18
=)))) همه چیزات فیلم مهراد خودت خبر نداری.
18 تا دندون در اوردی مبارک باشه
حالا چند تا باید در بیاره بچه 32 تا
اگه 32 باشه که هی وای من مهراد جونیم خیلی اذیت میشه
مسواک فراموش نشه بچه جیگیلی من حداقل روزی 2 بار قبل از صبحانه قبل از خواب



آره بعضي كارهاش كه فيلم هست ......... خوشم ميخنده وقتي اون كارا رو مي كنه

اميدوارم براي بقيه دندونا اينطوري نشه
چشمممممممممممممممممممممم
گل نسا
18 فروردین 91 0:04
آخیییییییییی
خسته شده بود ولی بازم میخواست خودش پیاده و با پای کوچولویش خودش بیادای جانمممممممممممممم

واااااااااااااااااای چقدر سخته دندون درآوردن
با چه مصیبت هایی صاحب این دندونا میشیم
راستشو بخوا من یکی که بعد خوندن این پست های مربوط به دندون درآوردن مهراد احساس میکنم قدر دندونامو بیشتر از قبل میدونم

بووووووووووووس برای یه مامان نمونه فداکار مهربون
خسته نباشی بانو


سلام عزيزم

گل نسا جون همه يبچه ها مثل هم نيستن و همه ي دندونا هم مثل هم نيست
مهراد هم براي بقيه بجز دندوناي نيش اينطوري نشد

ولي خداييش دعا مي كنم هيچ بچه اي اينقدر سخت دندون درنياره...تب خيلي بدي بود و من وحشت دارم كه دوباره بخواد اتفاق بيفته

ممنونم عزيز دلم


مامان ملینا
18 فروردین 91 19:13
سلام عزیزم
آخی مهراد جون، دیدم که چه دردی داشتی خاله..... فدات بشم من
واقعن این دندون درآوردن چه زجری داره واسه این طفل معصوم ها
امیدوارم همیشه دندونات سالم و محکم باشن مهراد جیگری


سلام مريم جونم

خوبي؟ مليناي ناناز خوبه؟
از صميم قلب دعا مي كنم ملينا خيلي خيلي راحت دندون دربياره طوري كه هيچ وقت متوجه نشي كي دراومدن

مليناي خوشگلم رو مي بوسم
مامان آرام
19 فروردین 91 10:51
به به دندونای جدید مبارک


آخی عزیزم چقدر اذیت شده پسرم
اما دیگه باید تحمل کنه تا بزرگ بشه ؛ من نگاه نکردم ببینم آرام بازم دندون درآورده یا نه


ممنونم

تموم شد ديگه .مهم نيست.......حالا صاحب دوتا دندون خوشگله ديگه شده اميدم
مامان ثناخانمی
21 فروردین 91 13:52
هم دندوناش مبارک باشه
هم سه چرخه اش مبارک باشه
هم عیدش مبارک باشه
هم 13بدرش
کلا مبارکا باشه


اهکییییییییییییی
هر صد سال یه بار میای همه چی رو یه باره مبارک می کنی و میری مامان ثنا خانومییییییی

عید دخمل تو هم مبارک باشهههههههه
گل نسا
22 فروردین 91 19:39
احوال مهراد نازدونه و میترا خانومی گل چطوره؟


سلام گل نسا جونم ....خوبم عزیزم

تو چطوری؟ کارا خوب پیش میره؟
سایه
23 فروردین 91 13:26
دندونای جدید مبارک باشه، به سلامتی انشالله دو تای دیگه هم درمیاد و راحت میشی مثل نیکا، میترا جون تا اونجایی که من میدونم تعداد دندونای شیری بیست تاست 10 تا توی فک بالا و 10 تا پایین
جات توی تاپیک خالیه اما به یادتیم
بوس بوس


سلام سايه جون

ممنونم كه به يادم هستيد............منم به يادتونم
سپیده (MiSs PiNk)
25 فروردین 91 15:37
قربونتون بشم من
خداروشکر که همه ی برنامه ها و رشد مهراد داره توی بهترین حالت پیش میره


سلام سپيده جونم

ممنون از لطفت عزيزم
بهي
26 فروردین 91 12:51
سلام ميترا. خوبي؟ كجايي دختر دلم خيلي برات تنگ شده جات اونجا خيلي خاليه. يه نقطه اي ...كلمه اي لنگه كفشي چيزي بذار بابا انگار كامل فراموشمون كردي. منتظريم بياي حتما....


سلام بهي جون

من شرايطش رو ندارم كه بيام عزيزم

وگرنه حتما سر ميزدم ......... از بچه ها بپرس بهت مي گن
مامان الين(ياسمينا)
30 فروردین 91 8:42
مرواريدات مبارك خاله
سه چرخه ات هم مبارك باشه گلم
انشاله كه دندونات كامل و خوب و به راحتي در بيان تا خيال مامانت هم راحت بشه


ممنون منيره جون