مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

عكس مهراد مو قشنگ تازه حموم

1390/10/10 9:02
نویسنده : مامان
940 بازدید
اشتراک گذاری

 

آقا مهراد لم دادن و تلويزيون تماشا مي كنن

 

قربون بوسه هاي دلچسبت برم پسرم كه بيشتر صورتت رو مي مالي به صورتم و محكممممممممممم فشار ميدي ...... دلم هر لحظه براي ديدنت پر ميكشه ......... اينقدر شيرين و مهربون شدي كه خودم رو به زحمت كنترل مي كنم كه نخورمت ...............هر چند اداي خوردن رو درميارم و تو هم كلي جيغ مي كشي و مي خندي

هميشه زنده باشي ................ دلبند مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سايه
10 دی 90 9:43
به به ماشالله به اين شاه پسر مو قشنگ تازه حموم كرده ... چه ماه شدي عزيزم ...
انشالله حموم دوماديت مادر ....
جيگر لپات برم كه گل گلي شده ...
بوس بوس


سلام سايه جوون
سورپرايز شدم اومدي به ما سر زدي

ايشالله ايشالله
نيكاي عزيزم رو هم مي بوسم
مامان ثناخانمی
10 دی 90 11:18
عافیت باشه موقشنگ


مرصي مامان ثنا خانومي
لطف كردي سر زدي عزيزم
مامان آرام
10 دی 90 11:32
عزیزدلم مثل همیشه خوشگل و دوست داشتنی هستی
روی ماهت رو میبوسم خاله


مرصي خاله .....لطف داري
آرام نازم رو مي بوسم
مامان سورنا
11 دی 90 2:43
الهی این سر فشن رو بردی حمووم موهای فشنش رو مثل آقاها کردی.اما بازم ناز شدی خاله اینطوری مردونه تره و اونطوری دخترپسندتر.میترا جون ببوسش.


مرصي سميه جوون
آره ديگه يكم هم مثل آقاها باشه پسرم ديگه
البته هميشه منش و رفتارش مثل آقايونه
قربونش برم

چشم حتما
مریم مامان ملینا
11 دی 90 12:20
بهههههههههههههه چه سری، عجب صورتی، چقدر ماهی.............
عزیزم مراقب باش از پله ها نیفتی مهرادی.
قربون اون لم دادنت،
دل من و ملینا هم خیلی واست تنگ شده عزیز خاله...........
بووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام خاله
چشم مراقبم
ملينا خانوووم چطورن؟
مرصي خالهههههه
سپیده ( این منم بی تو )
11 دی 90 13:25
میبینی عزیزم ؟
کوری هم عالمی داره ، اصلا ندیده بودم این نظر به این گندگی رو

داشتم فکر میکردم مهراد حتما مامان بابای ِ خوشگل و خوشتیپی داشته که اینقدر جیگر شده
راستی دوس نداری یه نینی دیگه بیاری پهلوش دیدی اینارو که خودشون سختیای یه چیزی تتجربه نکردن فکر میکنن راحت ِ به بقیه سفارش میدن؟
حالا حکایت من ِ
همچین میگم یه نینی دیگه بیاد انگار عروسک ِ
خواهر من که یه دونه ام حاضر نیست بیاره
ولی نینی داشتن واقعا سخت ِ
مخصوصا سال ِ اولش
نه؟


مرصي سپيده جون لطف داري......... پسرم نازه ديگه پدرمادرش رو نمي دونم والااااااا

من هر چي بچه داشته باشم باز با خودم فكر مي كنم بچه بعديم چه شكلي ميشه و چه خصوصياتي داره

يه بچه هم كمه.............ولي الان مخ من تعطيله تعطيله...............يعني فكر يكي ديگه ديوونم ميكنه چه برسه به خودش

بچه داري خيلي سخته و با كار بيروون سخت تر ميشه
حداقل براي من كه اينطور بوود
من دوران بارداري خيلي سختي هم داشتم و تصور اون هم يه جور ديگه تنم رو مي لرزونه

ولي بعضي ها كه كمك دارن و مادراشون هميشه به خودشون و بچشون ميرسن خيلي زود هوس يكي ديگه مي كنن
اما من دست تنهام و ديگه نمي كشم كه يكي ديگه رو هم فعلا بزرگ كنم

تا خدا چي بخواد براي بعدا

اما تو زودتر يه فكري بكن بريد زير يه سقف يكي سفارش بديد
مي بوسمت عزيزم
دلم برات تنگ شده بود
مریم مامان باران
11 دی 90 15:59
آخه نگاش کن...جدی مردونه آقا با شخصیت......آخه خاله جون تو اصلاً ذاتاً مردونه ای...........ولی مامان میتراش خاله مریم نیست کلاً تعطیله مهراد فشن رو بیشتر خوشش میاد چون قیافش شیطون تر میشه........

آخه میام میخورمتا.........سورنا رو هنوز نتونستم بخورم فقط چلوندمش تو بیا که هر دوتون رو با هم قورت بدم مثل شنگول و منگول!!!

اون آبنباتتم تو حلقم خاله!


اختيار داري مريم جوون
شما و تعطيطيلييييييييييييييي

همه بيشتر فشن رو دوست دارن
حالا ما هم يه بار يه عكس آقامنشي از اين پسرمون گرفيتيم ديگه
بزرگ تر بشه ميخوام بفرستمش دختر كشوووووووووون
تيپ بزنه بره خيابون بگرده هههههه
عجب مامانييييييييييييييي
باباش گفته تا ده تا دوست دختر نداشته باشه تو خونه راهش نميدم
عجببببببببببب باباييييييييييييييييي
آبنبات هم نوش جونت خاله مريم
امیر
12 دی 90 11:49
سلاااام بر خوشگل خان و مادر مهربان و پدر فداکار و فامیل وابسته
عمو جیگر این آقا مهندس خوش تیپ رو بخورههههه دیگه حسابی خوردنی شدییییی. البته خوردنی تر. هرکسی یکبار با تو بازی کنه دیگه ازت دل نمیکنههه. دل عمویی واست تنگ شده داماد گلم.
ههه به مامانی بگی حسابی از طرف من ببوسنت


مقصود و منظور همون فاميل وابسته است و بس
خوب عمو من چند بار بگم دلت تنگ شده تشريف بيار منو ببين خوب اينقده خوشگل ميگم "ديدي"

داماد گل رو خوب اومدييييييي خصوصا اون شكلكه رو يعني دقيقا توصيف قيافه ي من بود بعد از خوندن اون جمله
حالا شما بزار ويانا خانوم متولد بشن يهو ديدي يه شازده پسر بود
اونوقت ما بايد يه ويانا واسش جفت و جور كنيم
فنچ بانو
12 دی 90 20:56
الهییییییییییییییییی
ماشالله... چقدر نازه این پسرمون میترا
خدا حفظش کنه


مرصي فنچي جونم
كم پيدايي خانوم
لطف كردي سر زدي عزيزم
lili
12 دی 90 22:13
جان نازی
چه بامزه شده این پسر گل
قسمت بشه این هفته میام ببینمش,دلم تنگ شده واسش.
بوس بوس واسه مهراد نفس و میترا جون.


سلام زينب جون
آره واقعا بايد گفت قسمت باشه
مرصي سر زدي عزيزم
منا مامان مهراد
14 دی 90 10:40
سلام به مامان مهراد و يه خسته نباشيد به خاطر اين دو سالي كه براي گل پسري زحمت كشيدين.من از طريق وب سپيده جون باهاتون آشنا شدم.قبلا هم سر زده بودم اما وقت نشد براتون بنويسم.از اينكه اسم پسرامون شبيه همه يه حس جالبي دارم.از اينكه هردومون كارمنديم هم خوشم اومد.دوست دارم با هم تبادل لينك داشته باشيم و از تجربه هاي شما استفاده كنم.
پسر گلتونم از طرف من ببوسين.خيلي خوشگله و معلومه كه تو دلبري كردن از مامانش استاده.خدا حفظش كنه.



سلام منا جوون
مرصي كه به وبلاگ پسرم سر زدي عزيزم
آره بچه داري با زندگي كارمندي خيلي سخته
ولي خوب اينم براي آينده ي خودمون و بچه هامونه
منا جوون من وبلاگ شما رو لينك مي كنم ولي تو وبلاگ ديده نميشه...چون ني ني وبلاگ يه تعداد محدودي رو نمايش مي ده
مهراد خوشگلت رو ميام مي بينم
سپیده ( این منم بی تو )
15 دی 90 12:45
سلام ، الهی قربون ِ این مامان بشم که دست تنهاست
جات وسط ِ بهشت ِ
مهراد واکسن زده خوبه حالش ؟
اذیت نشده ؟

اینقده ذوق میکنم که نوشته هام و دوست داری

این وبلاگ ِ که آدرسش رو دادم یه وبلاگ ِ گروهی ِ واسه من نیست بقیه که اونجان متاهلن
ورود برای عموم هم آزاد ِ اگه خواستی بیای به خودم بگو

رمز مطلبم رو هم بعدا خصوصی برات میذارم
عکس خودم و مهراد ِ

آخ من این عکس رو که لم دادم میبینم میخوام بخورمشا

خیلی دوسِت دارم میترا جونم


سلام سپيده جوون
ممنونم بابت همه چيز
خيلي لطف داري.......مهراد دو روز تب داشت و پاش رو نمي تونست تكوون بده اما حالا خدا رو شكر خوبه خوبه


پرنده خانوم
15 دی 90 16:11
ماشالاااااااااااااا
چه گل پسری
موهاشو شونه زده
لباس خوشمل پوشیده
چه خوردنی شده


)))
چه لم جانانه ای
اون بالشارم خودش آورده اونجوری گذاشته رو هم که مناسبش باشه؟




سلام پرنده جون مهربونم

نه عزيزم من هواي پسرم رو دارم
هر جا ميشينه برا اينكه كمرش درد نگيره من سريع اين متكاها را ميزارم پشتش تا تكيه بده وروجك
اونم عاشق لم دادنه و سريع لم ميده قربونش برم
ساناز
19 دی 90 9:04
سلام
من امروز با آقا مهراد آشنا شدم .
ماشاالله چقدر خوش تیپه این پسر
خدا حفظ کنه براتون و سایه ی پدر مادر همیشه بالای سرش باشه


سلام ساناز جوون
ما هم از آشنايي به شما خوشبختيم
مرصي ايشالله ايشالله
مامان بیتا
19 دی 90 11:52
به به هزار ماشالا به آقا مهراد مو قشنگ ...خاله کی موهاتو اصلاح کرده؟ ماشالا آقا شدی. میترا جون زدم به تخته(میزم).


سلام بهي جوون
موهاش رو اصلاح نكرديم كه .كلي بلند شده فقط شونه زدم
ACE
22 دی 90 12:53
سلام
میگم من وبلاگتونو دیدم یک سوال برام بوجود آمد
شما که اینقدر زحمت میکشید و تلاش میکنین چرا این وبلاگ رو به موتورهای جستوجو معرفی نمیکنید تا بهتون رنک بدن ؟
اینجوری آقا مهراد وقتی به سنین بالا برسه اسمشو سرچ کنه وبلاگش میاد
تازه تو گوگل ایمیج هم اگر اسمشو سرچ کنه عکسهای کوچیکیش میاد اون اول چون تا اون موقع پیج رنک شما به 4 یا 5 هم میرسه


سلام
ممنون از لطفتون ولي من زياد متوجه منظورتون نشدم
اگه دوباره سر زدي بيشتر برام توضيح بده
bahar
22 دی 90 13:26
vaaaaaay che akse jidaliiiiiii khosh be hale pari khanum ke har ruz mibinateto bahat bazi mikone azizaaaam.be ghole aghamun:fadat beshaaaaam dumade gole jujum hahahaa


سلام بهاره خانوم
سرافراز فرموديد.........خوشحالمون كردي
ACE
24 دی 90 21:54
دوباره سلام .
ببینین وقتی شما یک وبلاگ میسازید باید اون رو به موتور های جستجو معرفی کنین تا با پارامترهایی مثل مدت زمان , تعداد مطالب , تعداد بازدید , به روز بودن و ... بهتون نمره بده (از 10)
طبیعیه که شما هرچی وبلاگتون قدیمی تر باشه رنکینگتون بهتره.
با این بازدید خوبی هم که دارین حیف هست که این کار رو نکنین.
من الان چک کردن این کار در سیستم نینیبلاگ خیلی آسون هست و مثل بقیه سخت نیست.
شما کافیه به قسمت (سایر خدمات نی نی وبلاگ) بروید و در اونجا گذینه ی (ثبت در جستجوگرها) رو انتخاب کنید .
بعد یک صفحه میاد که 3 تا کادر داره اونا رو پر کنید بقیه کارها رو خود نی نی وبلاگ انجام میده (اینجوری که نوشته)
راستی یک نکته ی مهم این هست که توی قسمت کلمه های کلیدی سعی کنین کلمه هایی بذارین که خیلی سرچ میشن
مثل : 2012 و ...


سلام

ممنون....من فكر مي كردم اين موضوع مال قديم بوده و الان ديگه اينطور نيست
بازم از راهنمائيتون ممنونم و اين كارو انجام دادم