مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

اولین بوسه

1390/6/15 11:43
نویسنده : مامان
908 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب عالیییییییییییییی بود

مهراد من توی مراسم عقد خاله بهاره بسیارررررررررر تا بسیارررررررررر پسر خوبی بود و اصلا اذیت نکردتشویق

اولش رفته بود پیش باباش و آخرهای مراسم اومد پیش من و حسابییییییییییییییی هم شام خورد

خیلی خیلی هم خوش اخلاق بود

وقتی هم رفتیم خونه ............. بابایی بغلش کرده بود و آوردش پیش من و گفت مامان رو ببوس

بعد مهراد کوچولو لباش رو گذاشت روی صورت منو و منو بوسیددددددددددددددماچ

وایییییییییییی که چه خوشمزه و لطیف بوددددددددخجالت

الهی من قربون پسرم برمممممممم

باباش این کارو بهش یاد داده بود و من خیلی خیلی خوشم اومدقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان باران
15 شهریور 90 17:23
پس بالاخره لذت بوسیدنم بردی...........مبارک باشه هم بوس ها هم عروسی انشالله همیشه شاد باشید.


آره دیگه ...... شما دختر دارا که کیف می کنید .چپ و راست می بوسنتون
ما پسر دارا باید کلی صبر کنیم تا بتونن کاری رو انجام بدن
مامان سورنا
16 شهریور 90 0:14
وای خدا میترا جون میتونم تصور کنم چه کیفی کردی.ما که هر جی به این سورنا یاد میدیم فقط صورتش رو نزدیکت میکنه تا خدمون ببوسیمش و تنها یه عروسک دختر داره که اونو بوس میکنه.


چشمم روشنننننننننن..سورنا خان از حالا شروع کردههههههه

آره سمیه جون خیلی کیف داره تموم تنم سرشار از شادی شد
ایشالله سورنا هم بزودی می بوسه مامان گلش رو
مامان آرام
26 شهریور 90 10:50
وااااااای خیلی لذت بخشه این بوسه ها ؛ ما تو راه که بودیم داشتیم میرفتیم مشهد آرام توی بغلم بود و بیکار هم بود همش منو میبوسید منم ذووووووووووووووق میکردم خیلی خوب بود


شما دختر دارا که حالشو میبرید..........ما همش باید انتظار بکشیم که پسرمون با غر و غمزه ببوستمون