مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

شب بیست و سوم

1390/6/2 10:05
نویسنده : مامان
360 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چه سری بود تو این شبهای عزیز که مهراد حتی اگه سرشب میخوابید .بعدش بیدار می شد.

دیشب یکی از شبهایی بود که توی ماه رمضان به احتمال زیاد شب قدر بوده

 

مهراد ساعت 11 خوابید و 11:30 بیدار شد و سرحال مشغول بازی شد.............فکر می کنم فرشته های خدا اومدن و پسرم رو بیدار کردن تا شب قدر خواب نباشه

 

من متحیر موندم که چه سری توی این شبها هستتتتت

 

مهراد بازی کرد و سجده رفت و کتاب خوند تا سحر شد......... سحر چشماش دیگه کم کم رفت روی هم

من آرووم به مهراد گفتم....پسرم برای همه مادرهایی که چشم انتظار تولد بچه هاشونن و همه اونهایی که هنوز فرزندی ندارند دعا کن

بعدش من بودم و خدای خودم و دنیایی که دیشب پیش چشمم یه طور دیگه بوود

 

خدایا شکرت............. خدایا دل همه دوستای منو به خودت نزدیک کن و اونها رو عاقبت به خیر بفرما                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرام
2 شهریور 90 12:42
منم دیشب خیلی دعا کردم برای دوستان چشم براهم برای دوستانی که باردارن وبعد هم برای دوستانی که فرزندشون در آغوششونه
برای تو و مهراد عزیزم هم دعا کردم
آرام هم تا 3 بیدار بود بعد هم بیهوش شد کنار سجاده من


سلام سارا جووون

ممنون که به یاد ما بودی


مامان سورنا
6 شهریور 90 0:28
من قربون این پسر شب زنده دارت برم.به مامان گلش رفته دیگه.


مرصی سمیه جونم.............سورنای نازم رو ببوس
مامان بیتا
7 شهریور 90 8:49
انشالا که توی این شب عزیز بهترین ها برای تو و مامان و بابا رقم خورده باشه مهراد جیگر.
میترا جون چه دعاهای خوبی کردی
الهی آمین....


ممنون بهی جون .....لطف داری