مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

شب قدر

1390/5/29 9:43
نویسنده : مامان
368 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بود. مثل هر شب میخواستم مهراد رو بخوابونم ولی نمی خوابید

باباش گفت بزار بیدار باشه بچم میخواد شب زنده داری کنه ......... منم دیگه کاری باهاش نداشتم

مهراد این ور و اونور می رفت و شیطونی می کرد ..........تا یه خوراکی می آوردیم که با باباش بخوریم ....زود خودش رو می رسوند...............مهر نماز ما رو برمی داشت و خودش سجده می کرد( اونم چه سجده ای کم مونده بود کله ملق بزنه)

ساعت حدود دو و نیم بود که دیگه احساس کردم خوابش میاد.......... باباش بهش گفت پسرم تو شب زنده داری کله گنجیشکی کردی دیگه برو بخواب

منم مهراد رو برداشتم و رفتیم تو اتاق خواب .......مهراد شیرش رو خورد و خوابیددددددددددد

من دیشب همه ارزوهای خوب دنیا رو برای پسرم داشتم ...........از خدا خواستم که قدمهاش رو استوار کنه و همیشه اونو توی راه راست نگه داره .ازش خواستم تا پسر پاک منو همیشه مثل گل پاک و معصوم نگه داره

            

از اون روزی که اولین قدمهاش رو برداشته ............هر روز داره تمرین می کنه و هر وقت ذوق منو برای راه رفتنش می بینه ....................لبخند زیبایی می زنه که دلم غرق شادی می شه

به کلماتش بای بای هم اضافه شده ............. وقتی میخواد خداحافظی کنه ....... دستش رو تکوون میده و میگه بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرام
29 مرداد 90 10:35
فدای این پسر شب زنده دار کله گنجشکی بشم من
آرام هم دیشب تا ساعت 3 بیدار بود و بعدش بیهوش شد
جالب اینجا بود که فکر میکرد هممون داریم بازی میکنیم و کلی به ما میخندید


واقعا انگار این وروجک ها هم می دونن یه خبری هستتتتتت این شبها
فنچ بانو
29 مرداد 90 12:08
برای همه ی آرزوهای قشنگت برای گل پسر... آمـــــــــــــــــــین


مامان سورنا
30 مرداد 90 1:25
وای میترا جون چه بامزه گفته باباش این قضیه شب بیداری کله گنجشکی رو.من قربون این پسر شب زنده دار برم.


آره راست میگی..منم خوشم اومد
مامان سيد کوچولو
30 مرداد 90 10:01
ني ني ناز ما عبادت قبول. اگه شباي ديگه هم سجده کله ملق رفتي مارو هم دعا کن


ممنون..عبادات شما هم قبول
ایشالله که این کوچولوها واسه همه ما دعا کنن تا خدا یه نگاهی به ما بندازه
مامان شکوفه
30 مرداد 90 11:27
مهراد کوچولوی ناز نازی واسه من و نی نی تو دلم هم دعا کن توی این شب زنده داریهای کله گنجیشکیه شب قدرت خدا فرشته های پاک کوچولو مثل تو رو خیلی دوست داره


باشه مامان شکوفه
توی گوش مهراد می گم که واست دعا کنه عزیزم
مریم مامان باران
2 شهریور 90 1:59
عزیزم شب زنده داریت قبول باشه....منو هم دعا میکردی خاله.....

حسابی ببوسش.....اومدم بگم یادتون بودم.


ممنون مریم جووون

ما هم به یاد تو و باران هستیم
باران رو ببوس