مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

اولین مهمانی مستقل

1392/6/1 22:32
نویسنده : مامان
204 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسرم به مهمانی جشن تولد بیتا جون دعوت شد.

این اولین باری بود که مهراد عزیزم به یه مهمانی تنها دعوت می شد و من نمی دونستم که میره یا نه؟

با بابایی و مینا رفتیم و مهراد رو به محل جشن تولد رسوندیم و من بردمش داخل سالن و کمی کنارش نشستم تا احساس تنهایی نکنه.........بعدش من اومدم و مهراد با بچه ها مشغول شد.

بعد از یک ساعتی زنگ زدم ببینم مهراد چطوره؟ که مامان بیتا جون گفت خیلی خیلی پسر آقاییه و من موندم تو چرا می گی شیطونه..........اینجا که خیلی خیلی آقا بود.

ازش پرسیدم بهت خوش گذشت ....گفت آره خیلی زیاد

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مخاطبم پسرمه.

چند روزیه که یه سری مسائل ذهنم رو به خودش مشغول کرده و مونده بودم تو وبلاگت بنویسم پسرم یا نه؟ اصلا نمی دونستم که با خوندنشون در اینده خوشحال می شی یا ناراحت.

بعد تصمیم گرفتم که نتیجش رو بنویسم فقط.........

همیشه و همیشه پشت و پناه بچه هام باشم و هیچ وقت پشتشون رو خالی نکنم.............محبت یادم نره و فراموش نکنم که این موجودات دوست داشتنی همه ی امیدشون به ماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملیناوکیانا
3 شهریور 92 7:44
آخی چه خوب........ یه مهمونی فقط واسه خود بچه ها! حتما بهش خوش گذشته، من که فکر نمیکنم بتونم ملینارو جایی تنها بفرستم یعنی خودش بدون من نمیمونه..


ملینا هنوز کوچیکه اونم بزرگتر بشه میره ایشالله
مریم مامان باران
14 شهریور 92 23:39
یعنی من تو توهم هام هم نمیبینم باران تنها جایی بره.....چه خوب که مهراد تنها رفته و بهش خوش هم گذشته....مینا رو ببوس.


آخه چرا تو توهم هم نمی بینی.....بین دوستاش رفته خوب
مهراد هم توی جمع غریبه نمیره که
تو هم باران گل رو ببوس
مریم مامان باران
17 شهریور 92 5:54
نه میترا بدون من؟؟؟؟؟دور از جونش قالب تهی میکنه من از ماشین پیاده میشم یه چیزی بخرم!!!!!!!بزار دخترت بزرگ تر بشه میفهمی چی میگم دختر انگار روحشو بهت گره میزنه البته دختر منم خیلی حساسه بس که تنهاست همش منو دیده فقط بچه!هاهاها


نازی باران

فردا چطوری میخوای بفرستیش مدرسه هاااااااااان!!!