مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

كمك تو كار خونه

1390/11/10 13:45
نویسنده : مامان
421 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب داشتيم گوشت خورد مي كرديم كه صد البته با حضور شما پسر گلم خيلي بهمون خوش گذشت و اصلا نفهميديم كي گوشتها خورد و بسته بندي شدن

اولش كه رفتي سراغ ساتور و هي نق و نوق كردي كه بديمش بهت ......من دادمش دستت و گفتم حواسم بهت هست اما ديدم نه نميشه و تو يه كاراي خارج از كنترلي انجام ميدي..............اينه كه از خير ساتور گذشتيم و بردمش

بعد نوبت به چاقو تيز كن رسيد ..برداشتي و محكم زديش رو دستم بدجوري درد گرفت.............هنوز داشتم از درد مي ناليدم كه ديدم بلندش كردي و بزنيش توي سر بابات ...................نفهميدم چطور از دستت گرفتمش و در يك حركت سريع بابايي مخفيش كرد زير پارچه اي كه پهن كرده بوديم

اومدي سراغ بسته هايي كه من درست مي كردم ....بسته هاي آبگوشتي پر استخون رو برداشتي و يه دور توي هوا ميدادي و پرت مي كردي و غش غش مي خنديدي........اي ناقالا

بعد رفتي و درست نشستي روي پاي بابات ...........اون بيچاره هم هيچي نگفت و همون طور به كارش ادامه داد ...................يهويي زير پارچه يه برجستگي كشف كردي و فهميدي كه چاقوتيزكن زيرشه و با خوشحالي از كشفت اونو برداشتي

گاهي ميخواستي گوشتها رو لمس كني .ولي زياد خوشت نمي اومد و بيخيالش مي شدي

بالاخره با جنگ و گريز كار خورد كردن و بسته بندي گوشتها تموم شد

من رفتم بسته ها رو بزارم تو فريز...............بابايي هم آشغالها رو برد...................برگشتم ديدم تو هم پارچه رو جمع كردي و داري ميزاري تو كابينت

اينقده لذت بردم از كارت كه نگو.....................قربونت برم پسرم كه تو هم ميخواي كمك كنييييبغل

 اينم بگم كه هميشه كمك مي كني..........مثلا وقتي يه خوراكي ميخوري و ميريزي روي زمين ....................بعدش ميري يه پارچه برميداري و مياي به حساب خودت تميز مي كني(البته بدتر كثيف و پخشش مي كني)

 

يه كار بامزه هم مي كني وقتي ميخواستم بشورمت خيلي سختم بود با دستت شلنگ رو مي گرفتي و منم دوتا دستم درگير بود و نمي تونستم جلوت رو بگيرم ..........اينه كه يه روز دستت رو گذاشتم تو دهنم

تو هم انگار خيلي خوشت اومده از اين كار ..................چون تا ميريم بشورمت اول دستت رو ميزاري تو دهنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرام
11 بهمن 90 9:31
عزیزدلم چقدر این پسر ماه و دوست داشتنیه
روی ماهش رو ببوس


ممنون سارا جون
مامان زهرا نازنازی
11 بهمن 90 13:56
سلام خانومی

ماشاالله به گل پسره نازنینتون خدا حفظش کنه

فکر کنم یه جورایی همسن دختر من باشه! دختر من 12 خرداد 1389 بدنیا اومده. میشه بپرسم مهراد جون چند تاریخی بدنیا اومده؟؟

من با اجازه و با افتخار لینکتون کردم. خوشحال میشم اگر دوست داشتید زهرا نازنازی به جمع دوستان مهراد جون اضافه بشه



سلام

مامان زهرا جون مهراد 27 خرداد 89 به دنيا اومده
عزيزم من قبلا هم بهت گفتم من محدوديت لينك دارم تو ني ني وبلاگ
من وبلاگ زهرا جون رو جزء پيوندها گذاشتم ولي شما نمي تونيد ببينيد..........ولي من خودم بهش سر ميزنم

زهرا جان رو ببوس
پرنده خانوم
11 بهمن 90 15:34
))
چه پسر خوبی داری میتراخانومی
چقدر بهت کمک میکنه
آفرین مهراد نازدونه دوست داشتنی


مرصي پرنده جون

گم شده پيدا شده
كجا بودي دختر ..دلم برات تنگ شده بود
امیر
12 بهمن 90 8:31
ههههه سلام بر شیطون عزیز دل و مادر و پدر گرامی
بعد از مدت ها عمو اومده به شیطون بلا سر بزنهههههه. جیگرتو عموت بخوره که اینهمه شیرین و بلایییی. این پاراگراف آخر از همه خنده دار تر بوووود.
دلم برات یه زره شدههه. ایشالا فردا تو عروسی میبینمت و حسابی قلقلکت میدم تا اون صدای ناز خنده هات بلند شههه.
به مامانی بگو از طرف من حسابی ببوسنت.


سلام عمووووووووووووو

خوبيد؟ ممنون كه سر زديد
براي شما هم بايد بگم گم شده پيدا شده

آره حتما تو عروسي مي بينمتون
منظورتون اينه كه مهراد رو بفرستم پيش باباش
آخه دلم پيششه و ميخوام بهش برسم پس يكم مي فرستمش تا شما هم ببينيدش
منا مامان مهراد
12 بهمن 90 8:44
سلام ماماني.خوبي؟ميبينم كه ديگه واسه كاراي خونه غمي نداري.آقا مهراد گل كمك ميكنه به مامانش تا كارها با سرعت انجام بشه
هميشه شاد باشيد...
بوس براي مهراد و مامانش


سلام.آره عزيزم

خدا كنه هميشه اينطور باشه و تو كار خونه كمكم كنه
ممنونم
مریم مامان ملینا
12 بهمن 90 10:55
ای جاااااااااااااااااااااان مهراد جون، خوش به حال مامانت دیگه خیالش راحت شده که تو کاراتو خودت انجام میدی و تازه به اون هم کمک میکنی تو کارای خونه
الان که دارم مینویسم ملینا روی پامه و داره تو تایپ بهم کمک میکنه اینم یه نوع کمک دیگه
مهراد عزیز رو ماچ مالی کن میتراجون


واي قربون ملينا برم من

دلم يه طوري شد از ماچ مالي..........اينقده دوست داريم اين كارو

ملينا كه دختره مطمئن باش كاري تره و حسابي كمكت ميشه
ببوسش از طرف من