مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

عكس مهراد خابالو

1390/9/21 7:40
نویسنده : مامان
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

عكس مهراد امروز صبح وقتي از خواب بيدار شد(سپيده جون ديگه اين بيشترين حالت بهم ريختگي موهاش و خواب آلودگيشه.........اميدوارم خوشت بياد):

اينم مال مهر ماهه مهراد و دختر خاله كيميا خودشون رو روي تاب دوتايي جادادن:

 

سيزدهمين دندون پسرم هم ديروز دراومد .............بقيه دندوناي نيشش هم تو راهن

ولي خداييش اين دندوناي نيش چقدر طول ميكشه تا نيش بزنن ولي برخلاف بقيه دندونا مهراد سر اينها اصلا تب نكرد خدا رو شكر

 

پ.ن. اومدم حرفم رو پس بگيرم...........مهراد دو روز تب كرد كه چنين تبي تا اين روز از زندگيش نكرده بود.............. هنوزم كه هنوزه كه دندونش دراومده ولي بي اشتهاييش برطرف نشده و فقط و فقط شير ميخوره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پرنده خانوم
21 آذر 90 14:19

چقدر بامزه است
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااان
انگار یکم از دست مامیش هم عصبانیه که بیدارش کرده
آخییییییییییی
حتما کیمیا خانوم، پسر خاله شو خیلی دوست داره
بووووووووووووس برای مهراد و مامانی گلش


سلام پرنده جونم
نه عصباني نيست چون خودش بيدار شده
پسرم هميشه ابروهاش رو اين شكلي مي كنه .داشتم عكس مي گرفتم يهويي اخماش رو تو هم كرد و اومد جلو و سرش رو انداخت پايين و از زير نگاهم ميكرد ميخنديد .اينقدر بامزه شده بود

در آينده معلوم ميشه خواهرررررررالان كه اينقده مهربونه كه همش ميخواد مهراد رو ناز كنه .مهراد هم نميذاره و ميگه دستت رو بردار
مرصي عزيزم
سپیده ( این منم بی تو )
21 آذر 90 18:27
واااااااااااااااااای اخمشو ببــــــــــــــــــــــین
چه جذبه ای داره
قربونش برم من

مرسی عزیزم که عکسش رو برام گذاشتی
عاشق صورتِ نی نی ها هستم تو این وضعیت

که هم دوس دارن دوباره بخوابن هم میرن تو بغل مامانشون یه کمی غر میزنن
هم حوصله ندارن


خواهش مي كنم .....به فكرش بودم فرصت پيش اومد گرفتم برات

آره وقتي از خواب بيدار ميشه باز دلش ميخواد تو بغلم لم بده و به قول تو يكم غر بزنه تا سرحال بشه
امير
23 آذر 90 18:03
بعد از مدتها سلاااااااااااام
عمو جيگرشو بخوره كه اينقدر خابالو هستش اين آقا جيگريه ماااااا. تو اين عكس جون ميده بگيري فشار فشور بدي و بچلونيييش. ههههه
از طرف من حسسسسابي ببوسينش.
ديگه معلوم نيست كي بتونم ببينمش.


سلام و صد سلام .خوش اومديد.چشم ما به جمال كامنتتون روشن شد
چرا عموو مگه ميخواي بري سفر خارجه
چشم حتما
امیر
24 آذر 90 8:38
بعد از مدتها سلااااااااااااااااام عمو جیگر این آقا خوشگله رو بخورهههههه. تو این عکس آدم دوست داره بگیره فشار فشورش بده و بچلونتش. هههه. از طرف من حسسسابی ببوسینش. چون نمیدونم کی دوباره میتونم ببینمش
مریم مامان ملینا
24 آذر 90 11:40
سلام مهراد خابالووووووووووووووو
چقدر خودشو لوس میکنه واسه مامانش.
دلم واست یه ذره شده آقا کوشولو
دندونای نیش خیلی بنظرم سخت باشه،
امیدوارم اذیتت نکنه مهراد جیگر


سلام مريم جون
آره من ميخواستم بيام بنويسم حرفم رو پس گرفتم كه تب نكرده........بچم دو روزه تب كرده تا كامل اين دندون نيش بزنه
مامان سورنا
26 آذر 90 16:13
الهی من فدای این مهراد بشم با اون موهاش که در اوج نا مرتب بودن هم اخر فشنه.یعنب من عاشق موهای این وروجکم.دندون سیزدهمت هم مبارک خاله جون
میترا جون از طرف من حسابی ببوسش.


مرصي سميه جوون لطف داري
سورناي نازم رو هم مي بوسم