مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

عاشق جمعه ها با مهرادم

1390/7/7 10:33
نویسنده : مامان
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر همیشه سرحال و خندان منقلب

امروز بعد از یک هفته پرتلاش و پرکار ، پر از حس عشق و دوست داشتنم.....خوشحالم که فردا جمعه است و می تونم کنار تو باشم...با هم از خواب بیدارشیم و تموم روز رو در کنار هم باشیم...من مادری کنم تو هم دلبری..................هی بیای کنارم و با ناز بگی مامااااااااانبغل

امروز ظهر میخواستم کمی استراحت کنم تا دوباره بیام اداره ....چون شیفت بودم..............اما تو خوابت نمی اومد و همینطور بازی می کردی ............می رفتی توی حال و باز می اومدی توی اتاق و روی من شیرجه میزدی

انگار خوابم برده بود که با احساس درد بیدار شدم..........تو با پاهات روی موهام ایستاده بودی و دنگ خوردی تو صورتم................بعدشم چنگ انداختی به بینیم و یه زخم خوشگل روش درست کردی

همیشه همینطوری هستی هر کی میخوابه تو میری سراغش و با انگلک کردنش بیدارش می کنی

اما انگار فهمیده بودی که اذیتم کردی ...چپ و راست منو می بوسیدی....تو اصلا اهل این حرفا نیستی ........تازه من میگم بیا منو ببوس صورت خودت رو می آری تا من ببوسمت..............اما امروز حسابی حال دادی هااااااااااااااااماچماچقلب

حالا یه چیزی بگم بخندی پسرم.............الان بابایی زنگ زده میگه سرم درد می کنه مهراد نذاشت ظهر بخوابم................کلی خندیدم..........گفتم عزیزم تو که خواب بودی مهراد پیش من بود و ساعت چهار که اومدم اداره تو حداقل یک ساعت بود که خوابیده بودییییییییییییی

بیچاره گفت جدی میگیییییییییی.........................باورش نمیشد.....چون خوب نخوابیده بود آخه شما پسر گلم سر و صدا  میکردی و آوازهای مختلف می خوندی

مهراد جون الان دیگه خیلی ماشالله باهوش شدی............ معنی جملات رو خوب می فهمی و عمل می کنی

خونه هر کی میریم کوسن های روی مبل رو برمیداری و می گی لالا

عاشق لالا کردن روی متکا و عروسکای نرم و پشمالویی

خودت رو هم حسابی تحویل میگیری..................دیشب خاله مژگان اومده بود بهت سر بزنه...........تو رفتی یه تشک کوچولو واسه خودت آوردی و روش لالا کردی...........تازه قبلشم اعلام کردی که میخوای لالا کنی

عاشق مسواک زدنی و هر شب وقتی من و بابایی میریم مسواک بزنیم تو هم میای و با مسواک انگشتیت اینقده باحال مسواک میزنیییییییییییییییییی که نگو دلم میخواد بخورمتماچ

دندون یازدهمت هم دراومده و فکر می کنم دوازدهمیش هم همین روزا نیش بزنه..........چون حسابی بی اشتها شدی

علائم دندون درآوردنت همیشه مثل همه ..............اوایل که خیلی می خاره....همش گاز میگیری بعد کم کم بی اشتها میشی و روزای آخر که میخواد نیش بزنه دیگه اصلا هیچی نمیخوری فقط شیر

امیدوارم که به زودی همه دندونات دربیاد تا دیگه این همه اذیت نشی عزیزمممممممممم

 

این هفته قراره با بابایی بریم برات یه موتورک کوچیک بخریم که بتونی سوارش بشی و تمرین رانندگی بکنی ورووووووووووووجک

 پی نوشت: جمعه یه روز خیلی خوب بود کنار مهراد........پسرم حسابی ورزش کرد....... چرخونک وسط حال افتاده بود تا من می رفتم روش مهراد می اومد و میخواست بره روش بچرخه............خلاصه که منو هل میداد پایین و خودش میرفت روش و غش غش می خندید.بعدش چرخونک رو برد کنار میز و دستاش رو می گرفت به میز و روش می چرخید.

یه روزم توی تلویزیون ورزش باستانی نشون میداد...........مهراد هم رفته بود جلوی تلویزیون و باهاشون ورزش میکرد..اینقده باحال بود که نگوووووووووووو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرام
9 مهر 90 8:56
وااااااای من هروقت وبلاگ مهراد رو میخونم تازه متوجه میشم که چقدر کارای بچه های همسن شبیه هم دیگه است

همه اینایی رو که نوشتی آرام هم مو به مو اجرا میکنه


جیگرررررررررررررر آرام رو من بخورم

قلمبه بخورم قورتش بدم خیالم راحت شه
مامان سورنا
9 مهر 90 15:30
من هم دقیقا مثل مامان ارام میخواستم بگم واقعا که جالبه که همه بچه هامون حرکتاشون مثل همه.حتی علائم دندون دراوردن مهراد درست مثل سورنا است والبته مهراد گلی همیشه تو دندونا یکی جلوتره.
من قربون این پسر ورزشکار و قهرمان که مامانش رو اینطوری میبوسه بشم.


سلام سمیه ی عزیزم
ممنون که سر زدییییییییییییی
سورنای نازم رو ببوس
فنچ بانو
10 مهر 90 23:51
چقدر قشنگ نوشتی... خیلی حس نابیه مادر بودن... مهراد خیلی پسر خوشبختیه که مادر بااحساس و فهمیده ای مثل تو داره..
برای هردوتون


سلااااااااااااااام فنچی جوون فوق لیسانس خودم
مرصی که سر زدی
ایشالله یه روزی (هر وقت دوست داری)مادر میشی و این حس ناب رو تجربه می کنی عزیزممممممممم
مامان ثنا خانم
11 مهر 90 9:58
هی ول مهراد شیطون
ما که دخمل داریم از شیطونیاش مخ مخی شدیم وای به حال شما پسمل دارا
شوخی کردم
خوش باشید. هر روزتون هم مثل جمعه باشه


سلاااااااااااام
مامان ثنا خانووم ...از این وراااااااااا

ممنون عزیزم..ثنا رو ببوس
مامان بیتا
12 مهر 90 10:44
انشالا همیشه در کنار مامان بابای مهربون شاد و سرحال باشی خاله.


ممنون مامان بیتا خانووم