مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

عکس های بعد از یکسالگی

1390/6/16 12:50
نویسنده : مامان
731 بازدید
اشتراک گذاری

این جا پسر خوشتیپ و خوردنی من رفته تو جعبه و داره بازی می کنه:

اینجا هم صبح کله سحر توی ماشین از خواب بیدار شده و مات و مبهوت منو نگاه می کنه:

اینجا هم شیطون بلا میخواست بره حمام ........همش درمیرفت و اینور و اونور فرار می کرد و میخندید تا باباش بگیرش و ببرش حمام:

اینجا هم بعد از حمام لم داده و تلویزیون تماشا می کنه و گوش پاک کن میل میکنه( بقیه گوش پاک کن ها هم که توی دستشه...... می بینید کهههه):

اینجا هم میخواستیم بریم مهمونی افطار:

اینجا هم پسرم سر سفره افطار لقمه اندازه دهنش برداشته( قربونش برم):

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان باران
15 شهریور 90 17:23
وای موش موشک بلا........هزارماشالله چقدر اقا شدی خاله جون.

موهاشو ببین......از گوش پاک کنت به منم میدی؟به نظرم خوشمزه میادا


قابل شوووووووما رو نداره خاله.بفرمائید
مامان سورنا
17 شهریور 90 23:32
وای خدا میترا چقدر بزرگ شده این مهراد بلا.عکساشم خیلی خوشگله با اون موهای فشنش.من عاشق اون عکس تو جعبه اش و اون عکس لختیش که میخواسته بره حموم شدم.ببوسش از طرف من حسابی.


آره می بینی این وروجکا اینقدر زود زود ماشالله بزرگ میشن که ما که کنارشونیم حس می کنیم چه برسه به کسایی که دیر به دیر می بیننشون
ممنون عزیزم تو لطف داری
پرنده خانوم
19 شهریور 90 1:22
نمیدونم چرا عکسا برام باز نشد
بازم دوباره امتحان میکنم فردا
ایشالا که باز بشه
بووووووووووس برای میترا خانومی و گل پسرش


سلام عروسسسسسسسسسسس خانووووووووووم

عزیزم.......خیلی ها گفتن عکسا رو نمی تونن ببینن
فرصت کنم دوباره آپلود می کنم و میزارم
امیر
21 شهریور 90 8:45
سلام
وااااااااای عمو جیگرشو بخوره با این لم دادن خوشگلش.
از طرف من حسابی بچلونینشو بخورینش.


سلام عمووووووووووووووو

کجایی ؟ معلوم هست>؟؟؟؟؟ دیگه داشتم نا امید می شدم که به ما سر بزنید

شانس اون روزای مراسم شما مهراد خیلی مریض بود .....اما الان پسر خوبی شده و سرحاله
با همسر محترم به ما سر بزنید خوشحال میشیم
امیر
22 شهریور 90 8:08
سلام مجدد.
شرمنده به خدا درگیر پرسه هستم. یکی از فامیل هامون فوت کرده. فرصت بشه حتما مزاحمتون میشیم.
از طرف من حسابی این آقا تپله رو ببوسیدش.


سلااااااااااااام

خدا رحمت کنه
خوشحال میشیم.......قدمتون روی چشم
چشم حتما
مامان آرام
26 شهریور 90 10:47
واااااای فداش بشم که اینقدر عکساش باحال و خوشگلن
من عاشق اون عکسشم که لم داده


قابل شوما رو نداره خالههههههههههه