مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

عکس

1390/4/1 12:52
نویسنده : مامان
522 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های مهراد نفس از چهار ماهگی تا حالا

 

چهار ماهگی:

 

پنج ماهگی:

شش ماهگی:

هفت ماهگی:

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

هشت ماهگی:

نه ماهگی:

ده ماهگی:

یازده ماهگی:

دوازده ماهگی:

یک سالگی:

 

ایشالله همیشه بخندی پسر نازم

 

مهراد این روزا میخواد حتی ماست رو هم خودش بخوره.منم مانعش نمیشم و با هم میشینیم و اون با قاشق کوچیکش خودش میخوره وسطش منم غذاش رو بهش میدم................اینقده کیف می کنه اما بعدش واقعا نیاز به حموم داره قهقهه

 

یه دست لباس فوق کثیف هم بعد از هر بار غذاخوردنش رو دست منهخجالت   

ولی اشکالی نداره .........اون غذا بخوره من منتش رو می کشم لباساش رو هم میشورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
1 تیر 90 14:06
الهییییییییییییییییی
هرچی تو عکسای اول جدی و اخمو بود تو عکس آخری تلافی کرد قربون شکل ماهش.
بووووووووووووووووووسسسسسسسسسس
هههههههههی نفسم بند اومد بخدا..........


خالههههههههههههه

تو نمیخواد با اون شیمکتتتتتتتتتت اینقده محکم منو ببوسی
طفلی دخمل عموم تو شیمکت هلاک میشه

حالا ما هیچی نمیگیم تو یکم هوای خ.ا.ن.و.م.م.و.ن رو داشته باشه


یاسمینا
2 تیر 90 8:50
مهراد خان از الان معلومه که مرد جدی ای میشه !!!
خاله قربون اون خنده قشنگت بشه با اون ماست خوردنت
میترا جون خدا برات حفظش کنه این مرد کوچکو.


مرصی عزیزم..........آره پسرم خیلی جدیه

همه میگنننننننن

این یه رقم رو فکر کنم به باباش رفته
مریم مامان باران
3 تیر 90 2:02
آخ من عاشق عکس شش ماهگیش شدم.......چرا بچه ها تو 6 ماهگی از همیشه خوشگل تر و بامزه ترن؟؟
ببوسش.


آره ........توی شیش ماهگی بچه ها خوردنی میشن و به یه حدی میرسن که خیلی شیرین هستن و معمولا هم خوشگل ترن

البته مهراد که هر چی میگذره خوشگل تر میشه





بابا اصغر
4 تیر 90 8:33
بههههه سلاااااااام
بالاخره ما عکسای این آقا تپل خوشگله رو دیدیییییم.
هرچی بزرگتر میشه بیشتر به مامنش شبیه میشهههه. مامنش از طرف من حسابی ببوسین این آقای خوردنی رووووو


به به ندیده نظر میدید
چشم می بوسمش


مامان آرام
6 تیر 90 14:32
عزیز دلم همه عکساش نازه ولی منم با بقیه موافقم پسرمون خیلی جدیه
ما با اجازتون وبلاگتون رو لینک کردیم


سلام
مرصی مامان آرام
آره دیگه پسرم جدیه .....شوخی تو کارش نیست

خواهش می کنم ...صاحب اختیارید


خاله بهی
7 تیر 90 10:29
ببین مهراد من دختردارم نمیتونم زیاد قربون صدقه ات برم ولی تو با اون قیافه جدی اونقدر خوشمزه و بانکمی که دل همه رو میبری ناقلا


مرصی خاله بهیییییییییی جون
قربون بیتا برم من............می بوسمش
پرنده خانوم
8 تیر 90 2:34

دونه دونه عکساش خیلی نازن
مخصوصا اون آخری که از ته دل داره میخنده
ای جااااااااااااان
میترا خانومی از طرفم به بوس گنده کشدار از اون لپای خوشمزه.ش بکن لطفا



باشههههههههه خالهههههههههه............بوس کشدارررر

گاهی خودمم بوس کشدار می کنمش بعد طفلی لپاش درد میگیره