مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

بهار

1392/1/6 8:29
نویسنده : مامان
616 بازدید
اشتراک گذاری

با اومدن بهار و نو شدن سال ............خيلي تصميم ها گرفته ميشه كه بايد سعي كنيم هميشه نو و بهاري نگهشون داريم و مراقب رسيدن بهشون باشيم

آغاز سال نو براي ما هم بسيار خوب بود و دور هم جمع شدنها بيشتر از هميشه به مهراد مي چسبيد چون بزرگتر و عاقل تر شده . اين چند روز كه با بابايي كنارش بوديم چقدر براش لذت بخش بود و من مي ديدم كه پسرم چقدر آرومه .............كلا توي بغل من مي نشست و اصلا نمي رفت يه گوشه اي تنها بشينه و موقع غذاخوردن شكر خدا بيشتر از باباش آويزون بود و من شانس آورده بودم ............نه اينكه فكر كنيد غذاش رو باباش مي داد نه........از اين خبرا نيست ............ فقط آويزون اون بود

ديشب دادم باباش غذاش رو بده كه من آشپزخونه رو مرتب كنم هر شش ساعت يه لقمه بهش ميداد .بعد از چند لقمه هم مهراد بلند شد و رفت و باباش هم گفت سير شده و ديدم داره بقيه غذا رو مي خوره.......خيلي كفري شدم گفتم غذاي بچه رو ندادي كه خودت بخوري...............بايد تو رو مي فرستادم آشپزخونه و خودم غذاي بچه رو مي دادم.

 

امروز صبح هم كه اومدم سركار بچم گريه كرد و مي خواست با من بياد اداره ...........الهي بميرم براش كه عادت كرده به اينكه باهاش باشم...........اين روزا هر جا مي رفتيم با هم بوديم ...اميدوارم بهش خوش بگذره امروز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سورنا
6 فروردین 92 15:35
ای جانم خیلی پست بامزه ای بود و کلی خندیدم.از بابای مهراد که این همه تو انجام کارهاش کمک می کنه چنین کاری بعیده
راستی تو پست قبلی یادم رفت سال نو رو به تو و خانواده عزیزت تبریک بگم ایشالله سال خوبی باشه و پر از شادی و خوشی و موفقیت های بیشتر....


آره راست مي گي ....ديشب ديگه از ترسش اينقدر به بچه غذا داد كه خودم گفتم بسه ديگه تركيد
ممنون عزيزم براي شما هم همينطور
مامان بهی
21 فروردین 92 8:40
سال نو مبارک میترا جون
انشالا که سال خیلی خیلی خوبی داشته باشین.
این بچه ها هر چی بزرگتر میشن انگار وابسته تر میشن واقعا عجیبه!


آره دقيقا باهات موافقم مهراد هم انگار خيلي به من وابسته شده و من كاملا حس مي كنم
ايشالله كه شما هم سال خوبي داشته باشيد .ممنون