مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

اولين غذا

1391/2/12 7:43
نویسنده : مامان
370 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روز پيش اولين غذات رو انتخاب كردي .........مي دوني چي بود: نون و ماست

يادمه اون شب دو نوع غذا برات درست كرده بودم كه هر كدوم رو دوست داشتي بخوري.........ولي تو گفتي ماست ..بعدشم گفتي نون  و نون ها رو خورد كردي توي ماست و خوردي

الهي قربونت برم........از اون روز همش داري نون و ماست ميخوري و گاهي هم سيب زميني سرخ شده

 

كلمات زيادي رو ياد گرفتي و تكرار مي كني...تقريبا روزي چندكلمه ي جديد مي گي

دوكلمه اي هم كه ديگه زياد مي گي

ديشب يه گز دادي دست من و جلوم ايستادي و گفتي مامان بخور...............منم گفتم چشم

دوباره گفتي بخور...............نگات كردم

باز گفتي مامان بخور...............اين دفعه خندم گرفت گفتم چشمممممممممممم ميخورم

تو هم خنديدي و رفتي

 

پسر عزيزم تو هر طور كه باشي من نفسم به نفست بنده و اينقدر دوست دارم كه بي تو زندگي برام ممكن نيست...................................ايشالله هر جا باشي خوشبخت خوشبخت باشي عزيزم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مهراد
10 اردیبهشت 91 12:48



};-@}








محمد آواره
10 اردیبهشت 91 16:00
قربون اون نون ماست خوردناات بشم اخه من مهرااد جونم



آره عمو .........پسر قانع و به صرفه ايه .اين روزا فقط نون و ماست ميخوره
مامان سورنا
16 اردیبهشت 91 16:42
انتخاب اولین غذا مبارک.چه غذای راحتی خوش به حال مامانت.


آره راست ميگي خيلي غذاي راحتي هستش

هر جا بمونم ديگه بهش نون و ماست ميدم