مهرادمهراد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مينامينا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

مهراد و مینا نشانه های رحمت خدا

دل تنگ و حرفهاي نگفته

1390/9/29 10:55
نویسنده : مامان
467 بازدید
اشتراک گذاری

اولين باري كه مهراد سرماخورد كلي خودم رو ملامت كردم و بعدشم دنبال مقصر گشتم و كلي هم اون مقصره رو سرزنش كردم و ديگران رو كه جلوي بچه هاشون رو نمي گيرن وقتي سرما مي خورن

به نظرم خيلي حاد مي اومد كه بچه مريض بشه ...........پيش خودم فكر مي كردم بچه من هيچ وقت نبايد مريض بشه......... و هميشه وقتي مريض ميشه حتما يكي مقصره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

البته سرماخوردگي كه خوب معمولا از كسي ميگيره و ويروس رو كاريش نميشه كرد اجازه ورود نمي گيره خوب!!!!!!!!

اما از وقتي ديدم با آرامش خوابيديم و يهويي مهراد با تب و حالت تهوع از خواب بيدار ميشه .........يا يهويي تب مي كنه و بيحال مي افته ..................... يا تعداد سرماخوردنش بالا رفت چون آدم دور و برش زيادن و فرقي با مهدكودك نداره و هر كدوم سرما مي خورن اين طفلي هم ميگيره

از طرفي وقتي مي بينم بچه هايي كه توي خونه كنار مادراشون هم هستند اين مريضي ها رو مي گيرن مي فهمم كه خوب پس همه بچه ها مريض ميشن

شايد بهم بخنديد ........... چه مسائلي توي ذهن من دور ميزنه.................اما اينا رو فقط يه مادر مي تونه درك كنه

فهميدم كه نميشه جلوي مريض شدن بچه ها رو گرفت....................حالا مي فهمم كه نبايد به خاطر هر مريضي خودم رو بكشم .....راهي نيست جز اينكه داروهاش رو مرتب بهش بدم و تقويتش كنم تا بهبود پيدا كنه

هنوز بيماري هاي زيادي هست كه اين طفل معصوم ها بايد بگيرن.............من كه براي يه بيماري جزئي ديگه شب و روز ندارم و زندگيم تعطيل ميشه براي رسيدگي به مهراد ......................وقتي آبله مرغون بگيره يا سرخك و يااااااااااااااا................بقيه بيمارهايي كه بچه ها ميگيرن

اونوقت حتما من تلف ميشم

اين حرفها رو دلم سنگيني مي كرد...............اومدم بنويسم تا آروم بشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانی درسا
29 آذر 90 11:07
عزیزم حساسیت ما به خاطر معصومیتشونه . چون هیچی نمیتونند بگن نهایتا" گریه یا بیتابی کنند . انشاالله که هیچ وفت هیچ نی نی گلی مریض نشه . به وب دختری منم بیان خوشحال میشم .


آره درست ميگي
منم خيلي دلم براشون مي سوزه كه هيچي نمي تونن بگن
چشم حتما
امیر
29 آذر 90 12:28
سلااااااااااام
به نظر من هرچی آدم بیشتر بترسه و بچه رو از مریضی دور نگه داره یا حسابی بپوشونتش یا مثلا بگه نهه به فلان چیز دست نزن به فلان چیز دست بزن بدتره. اینجوری بدنش مقاوم نمیشه و با اندک ویروس یا میکروبی یک بیماری شدید میگیره.
به نظر من هر بار مریض شدن کار یک واکسن خدادادی رو میکنه. بدن فرد واسه بیماری بعدی مقاومتر میشه.
نه اینکه من تخصص بیماری داخلی کودکان و گوش و قلب و مجاری ادراری دارم. واسه همین گفتم. ههههه
عمو فداش بشه که مریض شده جوجوخان مااااااا


آره با اين نظرتون موافقم كه از هر چي بترسي بيشتر سرت مياد....نمي تونم جلوي خودم رو بگيرم..........سعي مي كنم اما از مريض شدن مهراد مي ترسم به خاطر خودش كه اذيت مي شه
اميدوارم كه اينطور باشه و بدنش مقاوم باشه

راستي ماشين نو مبارك..........ما پيتزا ميخوايم هااااااااااا ...گفته باشم .....نمي تونيد در بريد
مامان سورنا
1 دی 90 18:11
میترا جون هر چی می خواستم بگم عم امیرش گفته.ادم هر چی به یه چه چیزی حساس تر بشه بیشتر بلا سرش میاد.به خدا اگه ذهنت رو آزاد کنی و حساسیتت رو کم کنی مطمئنم مهراد کمتر مریض میشه.ببخش منو که رک بهت گفتم.ولی به خدا تجربه کردم که بهت میگم و چون دوستت دارم اینو گفتم


سميه جون مهراد به نظر من كه به قول خودت حساسم زياد مريض ميشه .بچم كلا از اول سال تا حالا شكر خدا فقط سه بار سرما خورده كه اونم از كساني كه كنارشون بوذه گرفته........بعضي ها بچشون هميشه مريضه ولي اصلا به روي مبارك هم نميارنم و كلا براشون مهم نيست...............
مي دوني من بيشتر غصم مي گيره كه چرا ما كه اين همه مواظبيم و از بچمون مراقبت مي كنيم كه سرما نخوره.ديگران اين همه بيخيالند و وقتي مريض ميشن حتي نمي گن كه مريضن تا بچه زياد دور و برشون نره
مریم مامان ملینا
2 دی 90 20:35
سلام میترا جون.
خیلی ذهنتو درگیر این مسائل نکن، البته من درکت میکنم چون اگه یه روزی ملینا مریض بشه من بی جنبه هم بدجور تب میکنم و یکی میخواد منو جمع کنه.
پس خودتو قوی کن و روحیتو به گل پسرت هم انتقال بده


باشه مريم جون
ملينا رو ببوس
پرنده خانوم
6 دی 90 2:02
ایشالا که تن همه بچه ها همیشه سالم باشه
ولی بقول تو بچه هستن دیگه، همین مریضیاست که مقاومشون میکنه در آینده

بوووووووووووس


مامان آرام
10 دی 90 11:39
ما که همه جوره مواظبشون هستیم ولی چه میشه کرد ؟
بچه ها تا بزرگ بشن شاید ده ها بار بیمار بشن ، حتی دور از جونشون بیماریهای سخت تر از سرماخوردگی
این بخاطر سهل انگاری ما نیست ، بلکه اینا با بیماری واکسینه میشن و فقط باید تو اون دوران مراقبت کنیم که مشکلی براشون پیش نیاد پس عزیزم خودتو ناراحت نکن
میگن سرماخوردگی حکم واکسن 40 بیماری رو برای بچه داره پس برای بیمار شدنش غصه نخور


جدي ميگي سارا..اين واكسن 40 بيماري منو خيلي آروم كرد
ممنون كه سر زدي
ساناز
19 دی 90 9:16
هميشه مادر را به مداد تشبيه ميکردم
که با هر بار تراشيده شدن، کوچک و کوچک تر ميشود…
ولي پدر ...
... ... ... ...
يک خودکار شکيل و زيباست که در ظاهر ابهتش را هميشه حفظ ميکند
خم به ابرو نمياورد و خيلي سخت تر از اين حرفهاست
فقط هيچ کس نميبيند و نميداند که چقدر ديگر ميتواند بنويسد …
بياييد قدردان باشيم ...
به سلامتي پدر و مادرها




جالب بود ساناز جوون
خيلي جالب بود.......ممنون